Gå til innhold

Hater facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IKKE stol på hva Facebook forteller deg angående hvem som er pålogget og ikke. En venn av meg skrev til meg i går natt og spurte om jeg var våken. Da sov jeg og hadde verken vært aktiv på Facebook eller mobilen på flere timer. Da jeg neste morning spurte hvorfor han lurte på det, så sa han at det stod at jeg hadde vært pålogget. Det hadde jeg altså ikke, så det er nok Facebook som tuller....

Dette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit at det kan hende han ikke var pålogget, men det er allikevel bra å lytte til mageføelsen din ts. Hvis du føler at noe er galt, ikke vær redd for å ta det opp med han.



Anonymous poster hash: 6aa44...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

 

Det er greit at det kan hende han ikke var pålogget, men det er allikevel bra å lytte til mageføelsen din ts. Hvis du føler at noe er galt, ikke vær redd for å ta det opp med han.

Anonymous poster hash: 6aa44...9d9

 

enig i den !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en jeg datet anklaget meg for å lyve når jeg sa natta fordi han hadde sjekket igjen og igjen om jeg var aktiv på fb.. ja, da hadde jeg følt meg overvåket (og jeg hadde vurdert å dumpe han). Og det er jo nettopp det du gjør og, sant? Overvåker? Har han gitt deg noen annen grunn til å tro han snakker med eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE stol på hva Facebook forteller deg angående hvem som er pålogget og ikke. En venn av meg skrev til meg i går natt og spurte om jeg var våken. Da sov jeg og hadde verken vært aktiv på Facebook eller mobilen på flere timer. Da jeg neste morning spurte hvorfor han lurte på det, så sa han at det stod at jeg hadde vært pålogget. Det hadde jeg altså ikke, så det er nok Facebook som tuller....

Samme her. Nå er det vel forskjell på pålogget og sist aktiv-tidspunktene men det virker ikke som om de er til å stole på. Ihvertfall ikke den "grønne prikken" i chaten, i følge den er jeg stadig vekk aktiv hele døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker fortsatt kan du jo bare spørre om han slet med å sovne. Lurer han på hvorfor kan du jo si du bare så han stod som aktiv på facebook. man trenger ikke følge nøye med for å se om de man prater mye med står som aktive, de er jo øverst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der funksjonen er helt på bærtur. 

Jeg har en kompis som veldig ofte står som pålogget og aktiv nå, når jeg vet at han ikke var pålogget. Vi kan sitte sammen og han har ikke mobilen på seg engang, men likevel er han aktiv på fb.. Ja, vi har sjekket. 

En gang sendte "han" faktisk en mld til meg (tommel opp) når vi var sammen og han ikke hadde mobilen i nærheten av seg. 

 

Og veldig ofte står han som pålogget hele natten. Jeg har flere ganger spurt om han ikke sover, men jo, han sov. 

 

Selv logger jeg aldri av fb. Jeg kan lukke igjen lokket på laptopen, men logger aldri av. Samme på mobilen. På natta er det også veldig vanlig at jeg bare slår av skjermen, uten å gå ut av fb. Så jeg står som pålogget til alle døgnets tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Våknet ganske tidlig i dag (0630) pg da var han fortsatt aktiv. Må være noe galt led mobilen. Takk for svar alle sammen!😊

Anonymous poster hash: aa890...556

Jeg fikk spørsmål en gang om jeg lå våken hele natta, hver natt. 😂 På ipad står jeg visstnok konstant som aktiv så fremt jeg ikke fysisk logger ut av messenger/skrur appen helt av. Og det husker jeg jo sjelden..

Anonymous poster hash: 6fa7b...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...