Gå til innhold

Hater facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg dater (7mnd) nå har to dager på rad nå Skrevet natta og st han må sove. Men etter 20-30min ser jeg at det fortsatt står "aktiv" på messenger😞 vil han ikke prate med meg eller stemmer ikke denne funksjonen?

Anonymous poster hash: aa890...556

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, har hatt en lignende erfaring med at han sa godnatt , men var allikevel pålogga...Jeg klarte aldri å stole på han. Følg magefølelsen din. Er det andre ting med han som gjør at du tenker han f.eks prater med andre så seint?

Anonymous poster hash: 6aa44...9d9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, har hatt en lignende erfaring med at han sa godnatt , men var allikevel pålogga...Jeg klarte aldri å stole på han. Følg magefølelsen din. Er det andre ting med han som gjør at du tenker han f.eks prater med andre så seint?

Har dårlig magefølelse. Tror han snakker med eksen.. I tillegg bor vi ikke i samme by.. Hvordan kan jeg ta opp dette uten å virke helt dum/stalker ish?

Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Jeg kan fint si "natta" til noen hvis jeg har gått tom for noe å snakke om eller ikke gidder å snakke mer. Det er mindre pinlig for begge parter enn at jeg sier "nå er jeg lei av å snakke" eller at jeg bare plutselig holder kjeft. Etter det kan jeg fremdeles ligge å surfe uten at jeg gidder å føre noen samtaler. 

Så det er jo en mulighet.

• Liker 4
Skrevet

Når jeg går og legger meg så er det sjelden jeg skrur av pcen eller logger av facebook først. Vil da tro at jeg ser "online" ut helt til maskinen går i hvilemodus av seg selv.

Jeg er helt sikkert ikke den eneste i verden med denne (u)vanen.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke med andre men jeg liker å sjekke face og diverse ifred før jeg skal sove :)

AnonymBruker
Skrevet

Sto at han måtte sove fordi han skal tidlig opp. Dette er for en time siden og han er fortsatt på nå.. 😔 blir skikkelig lei meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg logger aldri ut og står dermed stort sett som pålogget. Det betyr ikke at jeg sitter på face hele tiden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Står aktiv på mobil.. Pleier alltid å stå "aktiv for 2min" f.eks de andre gangene men de to siste dagene virker det som om han har løyet..

AnonymBruker
Skrevet

Har dårlig magefølelse. Tror han snakker med eksen.. I tillegg bor vi ikke i samme by.. Hvordan kan jeg ta opp dette uten å virke helt dum/stalker ish?

Si ifra. Det hadd jeg gjort! Alt for mange som aldri sier ifra. Vær ærlig, si at du ser han er pålogget, og synes det er rat siden han sa at han måtte sove...

AnonymBruker
Skrevet

Sto at han måtte sove fordi han skal tidlig opp. Dette er for en time siden og han er fortsatt på nå.. blir skikkelig lei meg.

Si ifra. Magefølelsen din stemmer nok. Det gjorde den for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står aktiv på mobil.. Pleier alltid å stå "aktiv for 2min" f.eks de andre gangene men de to siste dagene virker det som om han har løyet..

Har du tatt han i andre løgner tidligere?

AnonymBruker
Skrevet

Who cares om han ikke vil prate med deg da. Dere har sikkert prata lenge også har det ikke vært mere å prate om så han sier hadet. Det er også mange som står active på messenger hele tiden fordi de ikke logger ut og fortsetter å ha mobilen på wifi mens de sover. Det er også mange som er på vei til å skal legge seg, avslutter samtale med andre, men som tilfeldigvis ender opp med å surfe litt lenger enn planlagt.

Det er helt lov å ikke prate sammen hele tiden , nå stresser du altfor mye med et scenario som er helt harmløst og vanlig.

Anonymous poster hash: 127ce...534
  • Liker 6
Skrevet

En jeg dater (7mnd) nå har to dager på rad nå Skrevet natta og st han må sove. Men etter 20-30min ser jeg at det fortsatt står "aktiv" på messenger😞 vil han ikke prate med meg eller stemmer ikke denne funksjonen?

Den svirrer bare i bakgrunnen. Han gidder ikke logge av. Jeg logger sjelden av facechatten så selv om jeg sover kan jeg ennå være tilkobla

Skrevet

Saann er jeg og. Jeg SKAL liksom sove, da, men saa blir jeg liggende vaaken en stund allikevel, uten at jeg gidder aa prate med noen, bare surfer innom Facebook naa og da i kjedsomhet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fortsetter å la tankene dine spinne og fantasere på den måten der, og tar det opp med han fordi du mener problemer ligger hos HAN og ikke i ditt hode, vel da kan du være sikker på å miste han ihvertfall. Psyko-mild.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Våknet ganske tidlig i dag (0630) pg da var han fortsatt aktiv. Må være noe galt led mobilen. Takk for svar alle sammen!😊

AnonymBruker
Skrevet

Der ser du, dont go all crazy and addicted.

AnonymBruker
Skrevet

En jeg dater (7mnd) nå har to dager på rad nå Skrevet natta og st han må sove. Men etter 20-30min ser jeg at det fortsatt står "aktiv" på messenger vil han ikke prate med meg eller stemmer ikke denne funksjonen?Anonymous poster hash: aa890...556

Beklager, men det er aldri noe "galt" med mobilen når man står som pålogget på Messenger. Hvis man bare går ut av eller lukker appen så vil man ikke stå som pålogget. Er man inne på Facebook eller messenger så står man som pålogget. En annen ting; har dere datet i SYV mnd? Er det ikke på tide å bli sammen snart??

Anonymous poster hash: b2808...004

Skrevet (endret)

IKKE stol på hva Facebook forteller deg angående hvem som er pålogget og ikke. En venn av meg skrev til meg i går natt og spurte om jeg var våken. Da sov jeg og hadde verken vært aktiv på Facebook eller mobilen på flere timer. Da jeg neste morning spurte hvorfor han lurte på det, så sa han at det stod at jeg hadde vært pålogget. Det hadde jeg altså ikke, så det er nok Facebook som tuller....

Endret av lillsunshine
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...