Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Har noen erfaring med denne klinikken? Takknemmlig for svar! Hilsen "skal, skal ikke"
Gjest lilletroll Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Har ikke personlig erfaring derfra, men alle de jeg har hørt fra som har operert der er superfornøyde!!
~Viva~ Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Har ikke personlig erfaring derfra' date=' men alle de jeg har hørt fra som har operert der er superfornøyde!![/quote'] Ja, samme her
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Godt å høre, skal nemlig kanskje ta en brystreduksjon der. "skal, skal ikke"
Smiley Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Hei! KJempefornøyd. Dr Sakarias er meget proffesjonell, og hyggelig. Han hører på sine pasienter, jeg følte meg virkelig satt i fokus.... Ta deg en tur og prat med kirurgen, det er jo du som skal føle deg vel med sykepleierene og legene. Det må liksom være en viss kjemi. Jeg var nemlig i kontakt med mange klinikker før jeg bestemte meg. Og jeg gjorde mitt valg blandt annet på kjemi og trygghet... Lykke til!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå