AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hei.. Har over en periode på ganske lang tid, muligens flere år hatt en veldig mørk-gul og illeluktende utflod, begynte rundt da jeg først fikk mensen, og det har alltid vært ekstra gale en stund før mensen også. Har nå begynt på p-piller. Men problemet mitt er nå at over de siste 3-4ukene har det også vært en økende mengde blod i utfloden. Er litt stressa over hva jeg skal gjøre da min fastlege er ute i permisjon, og det er ikke noe jeg føler meg komfortabel med å ta opp med den mannlige vikaren.. Noen tips til hva som kan være galt, og eventuelt hva jeg kan gjøre? Takker for svar - Jente, 18 Anonymous poster hash: 0e3c7...fef
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Jeg ville uansett dratt til legen. Han skal vel uansett ikke se oppi urinrøret ditt Ring legekontoret å hør om du får levert en urinprøve først, så har de svaret klart til legetimen din. Kan være urinveisinfeksjoner, infeksjon o.l. Anonymous poster hash: af28c...c8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå