AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg elsker å flørte. Jeg elsker å bli verdsatt. Jeg er en ganske pen kvinne tidlig i 20-årene og er spesielt interessert i "lette bytter". Altså sjernerte eller ensomme eller mindre pene (helst kombinasjon). Jeg liker ikke å avvise folk, men jeg liker i det som ligger forran, å forføre noen. Jeg liker når noen blir forelsket i meg. Jeg prøver å ikke gjøre dette. Men jeg kjenner en trang til å gjøre det, og noen ganger greier jeg ikke holde tilbake. Er jeg en drittsekk? Anonymous poster hash: 481c9...0cd
hocane Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Jeg elsker å flørte. Jeg elsker å bli verdsatt. Jeg er en ganske pen kvinne tidlig i 20-årene og er spesielt interessert i "lette bytter". Altså sjernerte eller ensomme eller mindre pene (helst kombinasjon). Jeg liker ikke å avvise folk, men jeg liker i det som ligger forran, å forføre noen. Jeg liker når noen blir forelsket i meg. Jeg prøver å ikke gjøre dette. Men jeg kjenner en trang til å gjøre det, og noen ganger greier jeg ikke holde tilbake. Er jeg en drittsekk? Anonymous poster hash: 481c9...0cd For meg høres det ut som det er du som er en taper. Voks opp. 12
Miklo Velka Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Er jeg en drittsekk? Anonymous poster hash: 481c9...0cd Mye som tyder på det ja. Endret 13. juli 2015 av Miklo Velka 10
ClosedParadise Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Hvis du prøver å gjøre dem forelsket, og de blir det. Og du etterpå gir faen. Ja, da er du en skikkelig drittsekk. 24
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Ikke bra å utnytte folk på den måten. Du gjør dem ansvarlige for å gi deg selvtillit. Det burde du jobbe med selv, med positivt selvsnakk og mestring på andre områder - som ikke involverer bruk og kast av mennesker. Anonymous poster hash: 0343d...368 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Jeg elsker å flørte. Jeg elsker å bli verdsatt. Jeg er en ganske pen kvinne tidlig i 20-årene og er spesielt interessert i "lette bytter". Altså sjernerte eller ensomme eller mindre pene (helst kombinasjon). Jeg liker ikke å avvise folk, men jeg liker i det som ligger forran, å forføre noen. Jeg liker når noen blir forelsket i meg. Jeg prøver å ikke gjøre dette. Men jeg kjenner en trang til å gjøre det, og noen ganger greier jeg ikke holde tilbake. Er jeg en drittsekk? Anonymous poster hash: 481c9...0cd Jeg forstår at du liker spenningen med å forføre....det er jo veldig spennende..også for kvinner.Jeg tror du vil tenne på å forføre hvem som helst egentlig,du føler en god kjemi med...uansett om de er typisk tapere eller velutdannede...Av og til oppstår det en sexuell spenning mellom mennesker..uten at man kan noe for det...det bare skjer.Som et UHELL liksom.... Nei du er ikke drittsekk.Tipper de du forfører-får seg et herlig fantastisk deilig minne..dersom du våger å løpe linen fult ut med de-og ha hærlig sykt pirrende sex....Tipper de elsker deg etterpå.Forde du lager litt " krydder" i hverdagen deres. PS! Det er like deilig å forføre tapere-som velutdannede....hva er forskjellen liksom??? Anonymous poster hash: ff698...878
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Er jeg en drittsekk? Anonymous poster hash: 481c9...0cd Nei, drømmedama. Anonymous poster hash: 59969...795 1
WubWub Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Helt vanlig i dagens samfunn at folk mangler empati og så usikre på seg selv at de trenger bekreftelser og oppmerksomhet fra omverden på at man har noen verdi. Det er en diagnose som har disse kriteriene som hovedsymptomer, en diagnose som har eksplodert i omfang i vesten. Så du er ikke alene om å ha det slik. Må være trist å føle seg verdiløs på bunnen og leve på andres energi som en parasitt? 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Så du forfører deg selv altså? Anonymous poster hash: f1172...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Ja, du er en drittsekk. Tenk hvor ille vennindene dine har hatt det når en mann har lurt de sånn! Anonymous poster hash: ca0f9...c39
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Synes du er hyggelig som gir dem litt oppmerksomhet. Alle bør få kjenne på forelskelsen. Anonymous poster hash: 800bb...755 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 Jeg forstår at du liker spenningen med å forføre....det er jo veldig spennende..også for kvinner.Jeg tror du vil tenne på å forføre hvem som helst egentlig,du føler en god kjemi med...uansett om de er typisk tapere eller velutdannede...Av og til oppstår det en sexuell spenning mellom mennesker..uten at man kan noe for det...det bare skjer.Som et UHELL liksom.... Nei du er ikke drittsekk.Tipper de du forfører-får seg et herlig fantastisk deilig minne..dersom du våger å løpe linen fult ut med de-og ha hærlig sykt pirrende sex....Tipper de elsker deg etterpå.Forde du lager litt " krydder" i hverdagen deres. PS! Det er like deilig å forføre tapere-som velutdannede....hva er forskjellen liksom??? Anonymous poster hash: ff698...878 For øvrig kan såkalte "tapere" egentlig være vinnere på mange måter.... Og de såkalte samfunnstoppene/vinnerne....egentlig være tapere på mange andre områder i livet... Ingen har alt...de ønsker seg... Og ingen er så stor,at de ikke trenger noen.... Anonymous poster hash: ff698...878 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #15 Skrevet 14. juli 2015 Du høres sykelig egoistisk ut og som du ikke eier respekt for andre mennesker overhodet. Så får vi håpe disse "taperne" kaster bort mest mulig tid på deg.Anonymous poster hash: fc7d0...fb7 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #16 Skrevet 14. juli 2015 Helt vanlig i dagens samfunn at folk mangler empati og så usikre på seg selv at de trenger bekreftelser og oppmerksomhet fra omverden på at man har noen verdi. Det er en diagnose som har disse kriteriene som hovedsymptomer, en diagnose som har eksplodert i omfang i vesten. Så du er ikke alene om å ha det slik. Må være trist å føle seg verdiløs på bunnen og leve på andres energi som en parasitt? Ja, jeg tror kanskje det handler om dette. Jeg ble voldtatt regelmessig av et familiemedlem i ung alder, og tror jeg søker bekreftelse. Når jeg finner en mann som liker meg eller jeg tenker er "lett å få", så har jeg et slags behov for å gi full gass. Jeg føler meg så bra når de ser meg og bryr seg om meg. Også føler jeg meg like ille etter vi har hatt sex, som jeg også har problemer med å si nei til. Så da prøver jeg å kutte kontakten, selv om det jo også er vanskelig. Det sier seg kanskje selv, men jeg har ingen nære venner eller familiemedlemer, også søker jeg en "quick fix". Nå det siste året har jeg jobbet veldig med dette og bare gjort det et par ganger. Har også kommet med "jeg er ikke noen snill person, så du burde kanskje holde deg unna", så de er forbredt. - TS Anonymous poster hash: 5374f...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #17 Skrevet 14. juli 2015 Mange menn gjør akkurat det samme,og da høster de nærmest applaus for å gi stygge damer medlidenhetssex.Ser ikke helt hvorfor det skal være verre at kvinner gjør dette. Det er likevel ikke noe bra hverken for deg eller dem at du gjør dette.Har du dårlig selvtillit,og går etter enkle bytter for å slippe risiko for å bli avvist?Ser du skriver du har en bakgrunn med overgrep. Hva skjer de gangene du treffer noen du virkelig er interessert i,eller prøver deg på menn som er utpreget kjekke,populære og ettertraktede? Anonymous poster hash: 8ddf0...c98
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #18 Skrevet 14. juli 2015 Mange menn gjør akkurat det samme,og da høster de nærmest applaus for å gi stygge damer medlidenhetssex.Ser ikke helt hvorfor det skal være verre at kvinner gjør dette. Det er likevel ikke noe bra hverken for deg eller dem at du gjør dette.Har du dårlig selvtillit,og går etter enkle bytter for å slippe risiko for å bli avvist?Ser du skriver du har en bakgrunn med overgrep. Hva skjer de gangene du treffer noen du virkelig er interessert i,eller prøver deg på menn som er utpreget kjekke,populære og ettertraktede? Anonymous poster hash: 8ddf0...c98 Når har menn NOEN gang fått applaus for å gjøre slik som TS? Nå finner du bare opp noe og prøver å gjøre som KG-brukere liker best - nemlig å vende situasjonen til å dreie seg om deg andre kjønnet og at responsen UMULIG hadde vært lik. Responsen hadde vært nøyaktig lik, om ikke verre (da det er flest kvinner på dette forumet og kan relatere seg), dersom TS var en mann. Anonymous poster hash: 52a39...324 3
Gjest Cartman Skrevet 14. juli 2015 #19 Skrevet 14. juli 2015 Du er ikke rent lite taper selv. Det er to mulige utfall. Kanskje mennene blir sterkere av det, noe som er positivt. Jeg tviler riktignok på det. Mest sannsynlig blir de mistenksomme til kvinner, da de har blitt utsatt for en kvinnelig player. Ikke rart det er krig i forumene.
Gjest Cartman Skrevet 14. juli 2015 #20 Skrevet 14. juli 2015 Helt vanlig i dagens samfunn at folk mangler empati og så usikre på seg selv at de trenger bekreftelser og oppmerksomhet fra omverden på at man har noen verdi. Det er en diagnose som har disse kriteriene som hovedsymptomer, en diagnose som har eksplodert i omfang i vesten. Så du er ikke alene om å ha det slik. Må være trist å føle seg verdiløs på bunnen og leve på andres energi som en parasitt? Mye kan sies om deg WubWub, men du forstår menneskesinnet. Det er vanskelig å fjerndiagnostisere mennesker, men i dette tilfellet tror jeg du er svært nær sannheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå