Gå til innhold

Hvordan kysse...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et veldig pinlig spørsmål, og jeg håper at jeg slipper irriterendes/slemme kommentarer.

Men saken er den at jeg er 20 år gammel, og har aldri kysset noen... Men har møtt en herlig fyr ( :danse: ) for noen uker siden som jeg har veldig bra kjemi med. vi har vært ute sammen på 6 dater, og etter den siste prøvde han å kysse meg... Jeg var får så vidt klar for å bli mer intim med han, men frøs helt. :( Ikke fordi jeg ikke ville, men fordi jeg rett og slett ble tatt sånn på senga og ikke ante HVORDAN jeg skulle kysse ham... avlsutningen på kvelden ble ganske dum da. :( Sendte ham en melding dagen etterpå og beklaget da, og unnskyldte meg med at jeg bare ble litt overrasket, og forsikret ham om at jeg ikke følte han var for brå eller noe, men fikk ta det igjen neste gang. Han er 26 og har to lange forhold bak seg, og er litt redd for å skremme han vekk siden jeg har mye mindre erfaring enn han. :(

Nå skal vi (heldigvis) treffes igjen til helgen, og da føler jeg at jeg må kysse ham for å forsikre ham om at han ikke ble avvist forrige gang (VIL selvfølgelig kysse ham også). 

JA, jeg vet jeg høres patetisk ut nå, men kan noen prøve å forklare meg litt hvordan jeg går frem? :( Hvor skal jeg "sikte", kommer tungen inn i bildet osv... Hvordan kysser man, rett og slett!!

Anonymous poster hash: 146af...e01
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle kysser forskjellig, og for min del må jeg gjerne "samkjøre" litt med ny partner. Også liker jo folk forskjellig ting og. 

Hvis jeg skal gi deg det jeg vil tro er en "sikker" variant, så er det å ikke bruke for mye tunge. Jeg har fått mye komplimenter for min kyssing (er jente), men er jo helt sikkert noen menn som ikke liker "min variant" og. 

Jeg begynner i alle fall forsiktig, altså ingen tunge før etter 6-7 sek (teller ikke akkurat inni meg, det skjer naturlig), og eskalerer kysset heller forsiktig. Noen ganger biter jeg han forsiktig i underleppa eller suger litt hardt på den, dét har jeg fått mye skryt for. Men råder deg til å bare kysse litt forsiktig, og følge litt med det han gjør. Mange menn bruker etter min smak altfor mye tunge og kysser "dafft", da er det bare å prøve å endre det litt så dere begge får noe ut av det. 

Ikke undervurder bruken av hender, jeg liker å stryke han på overarmen eller i nakken. 

Til slutt: Jeg ville kanskje sagt dette til han. Du trenger ikke si at du aldri har kyssa før, men hvis du forklarer at du er uerfaren vil han forstå hvorfor du er nervøs. Det kan dessverre være lett for gutter å tro at du ikke er interessert, når du egentlig bare er usikker.

Anonymous poster hash: c0c44...831
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvordan skal man forklare dette skriftlig?

Det finnes forskjellige typer kyss.

Nussing med trutmunn.

Møte leppene hans, med leppene halvåpne.

Åpne munnen litt, treff hans øvre leppe med din nederste slik at det danner en lenke, annenhver, uff, vanskelig å forklare...

Halvåpne lepper, ansiktene litt på skrå, motsatt side, slik at dine øvre og nedre lepper nesten treffer hans munnviker. Da kan dere tungekysse ved å "rotere" tungene rundt hverandre. Fant ikke et bedre ord.

Oh God, dette var sikkert tidenes dårligste forklaring.

Nei, du får søke opp en demonstrasjon eller noe på Youtube.

Anonymous poster hash: 32ce3...eac
  • Liker 2
Skrevet

Mange ting: En helt bombesikker vinner er å kysse sakte, kan ikke få sagt det nok. Du trenger ikke bruke tunge i starten. Bare kyss og kjenn leppene deres møte hverandre, bit forsiktig i under/overleppa. Ta den ene hånden og stryk han over kinnet / ta armene rundt halsen hans. Ikke glem å kyss han på halsen også. Om du bruker tunge, ikke stikk den så langt inn, møt hverandre litt på halvveien, og igjen sagte. Kjenn tungene gå rundt hverandre sagte. Litt vanskelig å forklare.Gjør det litt vått og sensitivt.

Som gutt elsker jeg å kline med jenter og rive de forsiktig i håret, men slik at de kjenner det i håret. Alltid så gøy når de begynner å miste hemningene sine litt og bare får så lyst på en. 

Jeg var med en en periode som jeg trodde kun sa jeg var sykt flink til å kline for å være hyggelig, men har fått høre det flere ganger etterpå senest i helgen av en som var 35+.

Ja, hvordan skal man forklare dette skriftlig?

Det finnes forskjellige typer kyss.

Nussing med trutmunn.

Møte leppene hans, med leppene halvåpne.

Åpne munnen litt, treff hans øvre leppe med din nederste slik at det danner en lenke, annenhver, uff, vanskelig å forklare...

Halvåpne lepper, ansiktene litt på skrå, motsatt side, slik at dine øvre og nedre lepper nesten treffer hans munnviker. Da kan dere tungekysse ved å "rotere" tungene rundt hverandre. Fant ikke et bedre ord.

Oh God, dette var sikkert tidenes dårligste forklaring.

Nei, du får søke opp en demonstrasjon eller noe på Youtube.

Anonymous poster hash: 32ce3...eac

Nei faktisk ikke så galt synes jeg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du bare skal slappe av, ikke tenke så mye på om du gjør det riktig eller galt og bare slapp av og nyt kysset. Det kommer faktisk veldig av seg selv om man slapper av og nyter, synes i alle fall jeg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du bare skal slappe av, ikke tenke så mye på om du gjør det riktig eller galt og bare slapp av og nyt kysset. Det kommer faktisk veldig av seg selv om man slapper av og nyter, synes i alle fall jeg!

Det å gå rundt å tro at det å kysse er noe alle er mestre i slik det fremstår er galskap. TS vil gjøre en god innsats og bra er det.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å skrive en oppskrift til deg her, eneste du kan gjøre er å slappe av og ta det som det kommer. Aner ikke engang selv hva det er jeg gjør når jeg kysser, men gjør det ofte og får kompliment på det så :P

Er som oftest litt krokkete i starten, men det går seg til.

Anonymous poster hash: 42111...485
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysser som om jeg skulle tatt vekk en spaghettisaus flekk på hånda med munnen. Møter leppene hans med halvåpen munn, og nusser/kysser sakte på leppene hans sånn. Jeg liker ikke tungekyss så tunga mi går aldri lenger ut enn leppekanten min, men jeg kan fint kile leppene hans litt med tunga under kysset. Liker ikke å få en tunge i halsen heller, så sørger for å ikke åpne mannen FOR mye. Er 28 og fått mye skryt for kyssene mine - men må innrømme at jeg føler meg litt kjedelig/anderledes(?) som ikke tungekysser noe særlig.

Anonymous poster hash: a1d85...a5f
Skrevet

Jeg kysser som om jeg skulle tatt vekk en spaghettisaus flekk på hånda med munnen. Møter leppene hans med halvåpen munn, og nusser/kysser sakte på leppene hans sånn. Jeg liker ikke tungekyss så tunga mi går aldri lenger ut enn leppekanten min, men jeg kan fint kile leppene hans litt med tunga under kysset. Liker ikke å få en tunge i halsen heller, så sørger for å ikke åpne mannen FOR mye. Er 28 og fått mye skryt for kyssene mine - men må innrømme at jeg føler meg litt kjedelig/anderledes(?) som ikke tungekysser noe særlig.

Høres ut som du kun for komplimenter av det andre kjønn for at de er hyggelige og ikke for at du er flink. Sorry, not sorry.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du kun for komplimenter av det andre kjønn for at de er hyggelige og ikke for at du er flink. Sorry, not sorry.

Det er mulig du har rett, jeg har jo aldri kysset meg selv, men hvorfor i all verden skulle de si det da?

Jeg har kyssa dårligere kyssere, og da vist tydelig at jeg ikke likte kysset ved å aldri kysse dem igjen eller gi de komplimenter.

AnonymBruker
Skrevet

^ og jeg bruker jo tunga på leppene hans mens vi kysser, så tungene våres møtes jo allikevel mellom leppene våres, bare er ikke noe fan av å stikke den langt INN i munnen og drive å rotere og tulle og styre.

Skrevet

Det er mulig du har rett, jeg har jo aldri kysset meg selv, men hvorfor i all verden skulle de si det da?

Jeg har kyssa dårligere kyssere, og da vist tydelig at jeg ikke likte kysset ved å aldri kysse dem igjen eller gi de komplimenter.

Det er sånn folk gjør for å ikke såre en person de kanskje liker. Sier ikke at du er direkte dårlig, men om du er kjedelig tilhører du kanskje ikke de som er flinke. Man merker jo også om et kyss er bra, man bør iallefall.

AnonymBruker
Skrevet

^ Jeg elsker mine egne kyss - og håper derfor at den jeg kysser opplever det like godt som meg :)

Når man får høre etter første kyss "Åh kyssene dine er magisk!" (ja det har skjedd) og også får høre det gjentatte ganger av langvarige partnere "du kysser så bra" "deilige kyss" (etter klining) så regner jeg vel med at de mener det. Jeg kunne ihvertfall aldri sett for meg å lyve om noe sånt bare for å sjarmere.

AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg. Det kan du umulig vite.

Anonymous poster hash: aa860...23d

Skrevet

Det å gå rundt å tro at det å kysse er noe alle er mestre i slik det fremstår er galskap. TS vil gjøre en god innsats og bra er det.

Såklart. Men det er ikke noe fasitsvar på hva et bra kyss er. Hun må følge partneren og det vil nok gå bedre om hun ikke fokuserer alt hun har på å få det til så bra som mulig.

Skrevet

Såklart. Men det er ikke noe fasitsvar på hva et bra kyss er. Hun må følge partneren og det vil nok gå bedre om hun ikke fokuserer alt hun har på å få det til så bra som mulig.

Ja det er sant "kysse-kjemi" ;)

AnonymBruker
Skrevet

Litt avsporing her men... Sønnen min på fire kom hjem fra barnehagen for et par uker siden og fortalte søsteren sin at han hadde kysset med ei jente og da spurte hun om han syns det var godt.

-Ikke så veldig, var svaret. -For jeg visste ikke om jeg skulle suge eller blåse. :ler:

Håper han finner ut av det innen kyssing blir mer dagligdags.

Anonymous poster hash: 3ec41...af1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Adam og Eva fikk det til uten hjelp, så da går det sikkert fint for deg også. Litt spøk, men litt alvor også; dette ligger nemlig naturlig for deg.

Jeg har måtte korrigere noen få jenter og i hovedsak dreier det seg om for raskt tempo og overdreven bruk av tunge. Som om de prøver å spise meg opp så snart leppene våre møtes for første gang. Faktisk trenger du ikke tunge i det hele tatt til å begynne med. Når man kysser noen for første gang er det veldig deilig å ta seg god tid og bare gjøre det sakte og virkelig smake og sanse den andre personen. Personlig tar jeg gjerne en god pause etter første kyss. Smaker, smiler og ser på henne.

Tungen kommer når det er naturlig, men i hovedsak leker du med tungen til partneren din eller sleiker leppene. Bare slapp av, så kommer det naturlig.

Kanskje ikke du synes det er så kult, men om dette er problematisk for deg synes jeg bare du skal være ærlig om det. Vi menn liker slikt. Det hadde i hvert fall ikke plaget meg. Lykke til!

:)

Endret av Juan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...