AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 søsteren og barna kom på besøk til besteforeldrene idag.. Begge to vil sove her, i tillegg til hans to barn som bor her og vårt felles barn.. Jeg skjønner at dette er kjekt, men de har jo hele dagene sammen.. De bråker vanligvis mye sammen(vet det er normalt) og har det gøy.. Jeg skal opp på jobb som vanlig så jeg syns det er feil å fylle huset med bråkende barn som rangler til langt på natt.. Hadde vert heeelt greit om jeg hadde ferie.. Men Nå skal jeg legge meg, og snart kommer fire bråkende barn inn døra.. Det må da gå ann å sette ned foten?? (Barna ville ikke overnatte hos besteforeldrene, for der var det kjedelig og strengt) Anonymous poster hash: e852d...982
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Og jeg har sagt klart ifra til samboer at jeg ska legge meg.. Men det virker som at han ikke bryr seg om det Anonymous poster hash: 029fb...487
Wildstar Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Ville satt ned foten, stilt innen 10:30 eller så får de dra til besteforeldrene, og gjør alvor ut av det. 2
chi Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Da hadde jeg bare sagt "Nå legger jeg meg, godnatt alle sammen " og så får samboer ta ansvaret ☺ 15
Kattugla Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Hvor gamle er de? Skjønner at de har lyst til å sove i lag, det syntes jeg også var veldig gøy når jeg var barn. Men da ville jeg krevd at far tar "støyten" og passer på at de ikke er oppe til langt ute på natt. 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Da hadde jeg bare sagt "Nå legger jeg meg, godnatt alle sammen " og så får samboer ta ansvaret ☺ Jeg gjorde forsåvidt det, før han dro for å hente de.. Men jeg vet at dette blir gitt en lan en i.. Jeg skjønner jo at de er giret og at det er vanskelig å være stille.. Men jeg mener samboer kunne gitt beskjed om at de treffesy imorgen.. I og med at det allerede er så sent.. Og siden vi skal opp på jobb.. Anonymous poster hash: 029fb...487
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Hvor gamle er de? Skjønner at de har lyst til å sove i lag, det syntes jeg også var veldig gøy når jeg var barn. Men da ville jeg krevd at far tar "støyten" og passer på at de ikke er oppe til langt ute på natt. To på 14 og to på 10.. Jeg også skjønner det, men mener at det ikke er normalt å fylle opp huset når VI ikke har ferie.. Og unnskyldningen for å sove hos besteforeldrene er at det er streng og kjedelig..Anonymous poster hash: 029fb...487
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Vi har barn på 12 og 14. Her får de ha liggebesøk selv om vi skal på jobb. Betingelsen er at det skal være rolig når vi legger oss, dvs spill, film, snakking ol Husker selv sommertid hvor venner og søskenbarn var en viktig del av ferien. Når det ikke er overnatting er vi gjerne ute og henter til 11-12 om kvelden hvis de har vært med venner. Jeg liker følelsen av liv i huset. Vi er forholdsvis sen i seng selv om vi skal på jobb.Anonymous poster hash: 89a3a...e70 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Det er normalt å ville sove hos onkel (og tante).det er nå de har ferie. Selvsagt skal du si fra at det skal være stille kl xxx.Anonymous poster hash: 06713...ac0 3
Kattugla Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Hvordan bor dere til, har dere en hage? Kanskje de eldste kunne vært ute i et telt? Skjønner at det er litt sent for det nå, men mtp senere.. Det likte i hvertfall jeg og mine kusiner når vi var i den alderen, men vi bodde landelig og veldig trygt
WubWub Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Jeg ser ikke problemet. Kan du ikke bare be de være stille til et visst tidspunkt? Tror det hjelper mer på nattesøvnen enn å opprette sinte tråder på KG om problemstillingen mens du hutter neven i været. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Putt propper i ørene og legg deg til å sove. Slutt å være en gledesdreper for disse barna. Anonymous poster hash: c41a8...412 9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #13 Skrevet 14. juli 2015 Det var jo selvsagt noen stebarn med i bildet...Anonymous poster hash: bcda8...29c 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ser ikke problemet. Kan du ikke bare be de være stille til et visst tidspunkt? Tror det hjelper mer på nattesøvnen enn å opprette sinte tråder på KG om problemstillingen mens du hutter neven i været. Jo, men jeg kjenner da barna godt.. VET at de ikke bryr seg om dette.. Spesiellt ikke første dagen de treffest og det egentlig allerede er blitt sent.. Og det skjønner jeg.. Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne være hos besteforeldrene?? De har stort, ikke lytt hus og stor hage.. At de ville være hos onkel å tante blir feil å si, da vi skulle legge oss og var borte før de sto opp i dagtidlig.. Jeg lå våken til to i natt.. Heldigvis er samboeren min arbeidsgiver og treåringen trøtt, så jeg sov litt lengre enn vanlig. Anonymous poster hash: 029fb...487
Glitnir Skrevet 14. juli 2015 #15 Skrevet 14. juli 2015 Synes du er litt vanskelig her ja. Så lenge disse ordner seg selv og ikke du må stå til tjeneste 24/7 er det da supert at de vil ha med seg søskenbarna på overnatting. Slike sommerminner er herlige å ha til senere. Legg deg når du vil, be dem ikke bråke så altfor mye, og evt sov med ørepropper. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #16 Skrevet 14. juli 2015 Jo, men jeg kjenner da barna godt.. VET at de ikke bryr seg om dette.. Spesiellt ikke første dagen de treffest og det egentlig allerede er blitt sent.. Og det skjønner jeg.. Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne være hos besteforeldrene?? De har stort, ikke lytt hus og stor hage.. At de ville være hos onkel å tante blir feil å si, da vi skulle legge oss og var borte før de sto opp i dagtidlig..Jeg lå våken til to i natt.. Heldigvis er samboeren min arbeidsgiver og treåringen trøtt, så jeg sov litt lengre enn vanlig. Anonymous poster hash: 029fb...487 Haha . Når du ligger med sjefen og klager på barna hans så risikerer du ganske fort å bli en arbeidsledig X-kjæreste.Anonymous poster hash: bcda8...29c 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #17 Skrevet 14. juli 2015 Synes du er litt vanskelig her ja. Så lenge disse ordner seg selv og ikke du må stå til tjeneste 24/7 er det da supert at de vil ha med seg søskenbarna på overnatting. Slike sommerminner er herlige å ha til senere. Legg deg når du vil, be dem ikke bråke så altfor mye, og evt sov med ørepropper. De ordner seg selv ja.. Men bråker! Og roter.. Så når jeg kommer hjem, utranglet og sliten fra jobben, så må jeg rydde opp i kaoset i tillegg.. Jeg kan ikke ha ørepropper da jeg har en treåring som våkner om natten og skal tisse Dette hadde selvfølgelig ikke vert noe problem dersom jeg hadde ferie.. Da kunne jeg vert hjemme å passet på at de ryddet etter seg selv og sovet lengre om morgenen... Anonymous poster hash: 029fb...487
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #18 Skrevet 14. juli 2015 Må du ha 9 timers søvn for å fungere da eller?Anonymous poster hash: f4cbd...b57 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #19 Skrevet 14. juli 2015 Huff, vondt at andre tar en avgjørelse der ikke DU er i sentrum og har hatt siste ordet? Anonymous poster hash: 14a15...853 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #20 Skrevet 14. juli 2015 Må du ha 9 timers søvn for å fungere da eller?Anonymous poster hash: f4cbd...b57 ni timer??? Hadde jeg fått seks timer så hadde jeg vert fornøyd.. Jeg fikk fire timer i natt.. men våknet da i tillegg når treåringen skulle på do og av katten som jeg slapp ut da jeg gikk til sengs, men som barna slapp inn igjen ila. natten.. Så kanskje tre timer da.. Anonymous poster hash: 029fb...487 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå