Gå til innhold

Kjønnsvorter!:(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usj, føler meg skitten.. Men har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd, og har merket vortene for 4 uker siden ca. Ingen av oss har vært utro. Kan det ta så lang tid før man får vorter etter å blitt smittet??!

Anonymous poster hash: 907c7...8a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Usj, føler meg skitten.. Men har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd, og har merket vortene for 4 uker siden ca. Ingen av oss har vært utro. Kan det ta så lang tid før man får vorter etter å blitt smittet??!

Kan ta år

Anonymous poster hash: feda5...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan det

Anonymous poster hash: 88214...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes folk som går med smitten i seg hele livet uten å få utbrudd, noen får utbrudd med en gang, andre bare en gang i livet, og noen etter ti år. Dette er veldig individuelt og har ingenting med når man ble smittet å gjøre. 

Anonymous poster hash: e5ba8...fe6
  • 4 uker senere...
Skrevet

Ja,  blir du smittet sitter den i kroppen din livet ut (siden de enda ikke har funnet en kur som dreper viruset) så du kan bare plutselig få utbrudd, og det kan ta år eller måneder, og mange får utbrudd når de er gravide. Har selv kjønnsvorter, og nå har typen min fått det og, på han tok det noen måneder før han fikk det. Hans ser ikke like ille ut som mitt da heldigvis, jeg har sikkert sånn 100 utenfor og noen inni skjeden, og typen min har 4-5 stykk. :blush:

Anonymous poster hash: 7822a...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...