AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Usj, føler meg skitten.. Men har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd, og har merket vortene for 4 uker siden ca. Ingen av oss har vært utro. Kan det ta så lang tid før man får vorter etter å blitt smittet??! Anonymous poster hash: 907c7...8a2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Usj, føler meg skitten.. Men har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd, og har merket vortene for 4 uker siden ca. Ingen av oss har vært utro. Kan det ta så lang tid før man får vorter etter å blitt smittet??!Anonymous poster hash: 907c7...8a2 Usj, føler meg skitten.. Men har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd, og har merket vortene for 4 uker siden ca. Ingen av oss har vært utro. Kan det ta så lang tid før man får vorter etter å blitt smittet??!Anonymous poster hash: 907c7...8a2 Kan ta år Anonymous poster hash: feda5...0e4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Usj, føler meg skitten.. Men har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd, og har merket vortene for 4 uker siden ca. Ingen av oss har vært utro. Kan det ta så lang tid før man får vorter etter å blitt smittet??!Anonymous poster hash: 907c7...8a2 Ja, det kan det Anonymous poster hash: 88214...9a3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Det finnes folk som går med smitten i seg hele livet uten å få utbrudd, noen får utbrudd med en gang, andre bare en gang i livet, og noen etter ti år. Dette er veldig individuelt og har ingenting med når man ble smittet å gjøre. Anonymous poster hash: e5ba8...fe6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Ja, blir du smittet sitter den i kroppen din livet ut (siden de enda ikke har funnet en kur som dreper viruset) så du kan bare plutselig få utbrudd, og det kan ta år eller måneder, og mange får utbrudd når de er gravide. Har selv kjønnsvorter, og nå har typen min fått det og, på han tok det noen måneder før han fikk det. Hans ser ikke like ille ut som mitt da heldigvis, jeg har sikkert sånn 100 utenfor og noen inni skjeden, og typen min har 4-5 stykk. Anonymous poster hash: 7822a...cff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå