Gå til innhold

Overdriver jeg or what?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heej alliihoppa :)

Tingen er at jeg er sammen med denne herlige fyren og jeg elsker han overalt på jord!

Men det er ett problem! Han er bortreist på grunn av jobb, så han er innom forskjellige byer her i Norge og slikt...og det kan gå liksom flere dager uten at han ringer meg eller sender meg melding i det hele tatt. Jeg vet at han ikke er såå veldig opptatt. Han har et par minutter på seg til i det minste å skrive "god morgen" eller "god natt". I tillegg så er det nesten slltid jg som ringer eller sender han melding fordi jeg savner han så utrolig mye. I forrige uke ble jeg så lei st jeg lot være å ringe for å sjekke om han evt. Ringer meg. Det gikk 3 dager ... Og da klarte jeg ikke mer og ringte han. Så klikka det for han og han bare du bryr deg ikke om meg blabla, ser ikke ut til at du savna meg engang..ringte meg ikke på tre dager. Og når jeg sa til han hvorfor han ikke ringte så sa han at han forventer at jeg skal ringe han!! Dafuq??

Jeg vet at jeg ikke trenger å snakke med han 24/7 men det irriterer meg at han gir faen liksom (drt føles hvertfall sånn)

Anonymous poster hash: c2413...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han jobber uregelmessige tider når han er bortreist så er det naturlig at han ringer siden du ikke kan vite når han ikke er opptatt. 

Folk er forskjellige og har ulike behov. Det kan hende at denne mannen ikke har behov for daglig kontakt. Kanskje føles daglig kontakt for mye for ham. Dette er noe dere burde sette dere ned og snakke om slik at begge er innforstått med hverandres meninger og følelser om temaet. Hvis dere bryr dere om hverandre og er litt generøse så burde det ikke være problematisk å finne en løsning som fungerer for begge. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han jobber uregelmessige tider når han er bortreist så er det naturlig at han ringer siden du ikke kan vite når han ikke er opptatt.

Folk er forskjellige og har ulike behov. Det kan hende at denne mannen ikke har behov for daglig kontakt. Kanskje føles daglig kontakt for mye for ham. Dette er noe dere burde sette dere ned og snakke om slik at begge er innforstått med hverandres meninger og følelser om temaet. Hvis dere bryr dere om hverandre og er litt generøse så burde det ikke være problematisk å finne en løsning som fungerer for begge.

Jaa, du har vel rett.

Anonymous poster hash: c2413...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...