AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hei Jeg var på ferie for to uker siden, og valgte derfor å hoppe over mensen med p-piller(loette). Det funket helt fint, men nå to uker etterpå har jeg fått blødninger og ekstreme mensensmerter. Jeg vet at dette er vanlig, men ettersom at jeg er midt i et brett, skal jeg bare fullføre hele brettet eller burde jeg gå rett på de hvite pillene nå sånn at alt får "tømt seg" også begynne på nytt brett?Anonymous poster hash: cb95e...f7c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Hei Jeg var på ferie for to uker siden, og valgte derfor å hoppe over mensen med p-piller(loette). Det funket helt fint, men nå to uker etterpå har jeg fått blødninger og ekstreme mensensmerter. Jeg vet at dette er vanlig, men ettersom at jeg er midt i et brett, skal jeg bare fullføre hele brettet eller burde jeg gå rett på de hvite pillene nå sånn at alt får "tømt seg" også begynne på nytt brett?Anonymous poster hash: cb95e...f7c Jeg pleier å la mensen komme da. Så begynne på nytt brett etter en uke.Anonymous poster hash: 604be...d90
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Får jeg en mellomblødning midt i brettet (hopper over hele tiden) så har jeg bortfallsblødningen da. Du kan også fullføre brettet om du vil. Så du har to valg egentlig. Men du vil nok ha plagsom blødning frem til du har bortfallsblødning Anonymous poster hash: c9087...980
peppermyntete Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Jeg pleier å ha mensen når jeg får mellomblødninger, og så bare knasker jeg piller til jeg får neste mellomblødning. Tar alt fra fire til sju uker, oftest rundt seks uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå