Gjest Mythic Skrevet 13. juli 2015 #21 Skrevet 13. juli 2015 Mythic, 5 mann eller 20 mann? ? Hensikten var å få noen mot argumenter for å fortsette å tro på et monogamt forhold, men så langt har jeg bare fått høre at jeg er bitter og bør bare fortsette som menn flest med håp om å finne den rette. Erfaringsmessig pleier det ikke å hjelpe så mye å sitte på KG å prøve og forsikre det annet kjønn om noe som helst, spesielt de som har bestemt seg for at det motsatte kjønn er håpløst Hvis man ikke tror på monogami, eller tror at det finnes noen som kan være trofaste, bør man nok holde seg singel, for sikkerhets skyld. Det er bare en ting som er helt sikkert her i livet, og det er at det ikke finnes garantier for noe som helst. Når det er sagt, så finnes det mange mennesker som lever i monogame forhold, hvor begge er trofaste.
WubWub Skrevet 13. juli 2015 #22 Skrevet 13. juli 2015 Hensikten var å få noen mot argumenter for å fortsette å tro på et monogamt forhold, men så langt har jeg bare fått høre at jeg er bitter og bør bare fortsette som menn flest med håp om å finne den rette. Vel, som mann som poster med eget nick er du fritt vilt for gribbene som elsker påføre andre ekstra lidelse - de er det nok av her på KG. I tillegg poster du en sår og vanskelig problemstilling noe som gribbene elsker fråtse i. Tilbake til temaet ditt så er det en grunn til at det er så mange brudd land og strand. Skilsmisse-raten har skutt i været. Det kan være mange damer innbiller seg at kjæresteforhold innebærer konstant forelskelse, gnist og fyrverkeri over mange år. Men det er ikke en realistisk forventninger, for forelskelser pleier gå over etter en viss tid - så da hopper de videre til en annen som kan vekke sommerfuglene i magen. Gjerne mens man er i relasjon. Det er mange her på KG som hevder at menn er utro svin men data viser til at kvinner har tatt igjen menn når det kommer til utroskap. Med dette tatt i betraktning så er forhold en risiko sport hvor man bør ha i bakhodet at tilliten din kan bli brutt til enhver tid. Har lest mange tråder her inne på KG om utroskap. Når det er ei kvinne som er utro så blir det mange sider med støtte fra damene som mener hu bør holde det hemmelig for kjæresten sin "det han ikke vet har han ikke vondt av" - og det er mange som følger rådene om å være uærlig og gå bak ryggen til mannen sin. Menn som skriver at de har vært utro derimot blir lynsjet av hysteriske mennesker hvor de langer ut i øst og vest om hvor patetisk taper vedkommende er mens fråden spruter ut av kjeften mens de hamrer løs på tastaturet.
Gjest Blubberella Skrevet 13. juli 2015 #23 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har ikke bare erfaring med ei kvinne. Jeg ser jo hvordan sammfunnet er, leser forumet og ser ikke antydning til den romantiske kjærligheten som varer livet ut noe sted. Det er vel heller den damen som må greie seg uten en mann å leke med som kommer til å slite mest. Kanskje fordi folk som lever i gode og stabile forhold ikke setter seg ned og skriver innlegg om det på forum? Både på nett og ute i den virkelige verden er det oftest skrekkhistoriene man hører siden folk naturlig nok roper høyest når de har problemer. Dermed hører man oftest om de forholdene som ikke går bra. I tillegg er det jo heller ikke sånn at et forhold er dårlig eller preget av utroskap bare fordi det ikke varer evig. Noen har kanskje bare to lange forhold i løpet av livet der det første røk fordi de vokste fra hverandre og bare ble enige om å avslutte forholdet på en vennskapelig og grei måte. Helt uten utroskap eller brutt tillit. Jeg har ikke nødvendigvis troa på at så mange vil oppleve den o' store kjærligheten der man holder sammen livet ut i en romantisk sky, men jeg tror absolutt på at det er mulig å finne noen man blir glad i og passer så godt sammen med at forholdet holder seg stabilt og varer lenge. De fleste klarer også fint å fungere i et forhold uten å være utro. Dette ser jeg flere eksempler på rundt meg, da venner er i langvarige, stabile forhold uten drama og utroskap. Det er absolutt mulig å finne noen som er en potensielt "perfekt" partner men hvis du har mistet troa på damer og forhold er det nok best om du er singel ei stund til. Å gå inn i et forhold med innstillinga om at alle damer er sånn og alle forhold er en suppe av utroskap, utnyttelse og brutt tillit, vil vel neppe føre noe godt med seg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #24 Skrevet 13. juli 2015 Hensikten var å få noen mot argumenter for å fortsette å tro på et monogamt forhold, men så langt har jeg bare fått høre at jeg er bitter og bør bare fortsette som menn flest med håp om å finne den rette. Hva vil du ha da? En rekke kjærlighetshistorier der forholdet har vart i 20-30 år og ingen har vært utro? Det er hvertfall ikke slike svar du får etter å formulere hovedinnlegget slik du gjør. Dersom du ønsker noen argumenter for å fortsette å tro på et monogamt forhold må du jo spørre om dette. Det nytter ikke å skrive: "Det inntrykket jeg sitter igjen med nå er at jenter bruker gutter, går fra den ene til den andre og bytter sin sex til den høystbydende. Om det gjelder alle så vet jeg ikke det men jeg må bare anta det."Kjærligheten" er en løgn og forelskelsen menn opplever gjør oss til et lett bytte for kvinnens manipulasjon. Det var det første og siste forholdet for min del, takk for meg." Da fremstår du bare som bitter og lite reflektert som konkluderer med dette basert på én erfaring, og det er nettopp dette du vil høre fra brukerne her også. Anonymous poster hash: cdb95...c44 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #25 Skrevet 13. juli 2015 (...) Jeg har ikke bare erfaring med ei kvinne. Jeg ser jo hvordan sammfunnet er, leser forumet og ser ikke antydning til den romantiske kjærligheten som varer livet ut noe sted. (...) Du virker lite reflektert. Hvem tror du har mest behov for å skrive på et forum? En som har flust av problemer i forholdet sitt eller noen som har et glimrende forhold? Det er virkelig helt absurd å trekke konklusjoner ut ifra hva du leser om på forum. Mennesker har et større behov for å uttrykke negative erfaringer enn positive. Det gjelder det meste. Anonymous poster hash: cdb95...c44 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #26 Skrevet 13. juli 2015 Menn og kvinner er ca like ofte utro. Forskjellen er at kvinner oftere blir følelsesmessig tiltrukket, og blir hun det så er forholdet over. Mennesker er ikke skapt for lange forhold. Anonymous poster hash: 95e40...e89 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #27 Skrevet 13. juli 2015 TS du er ikke alene om detta, det er stadig flere menn som går sin vei og velger et liv uten ekteskap! det er ikke naturlig for menn å være med ei dame, dessuten er det å ha flere damer samtidig den eneste måten å holde de i sjakk på, for da vet hun at hun konkurerer med andre om din oppmerksomhet og vil være dominert. Jenter er bunn i grunn store barn og man bør ikke omgås de for mye, likestilling er bare tull da vi er såpass forskjellige at vi er nærmest to forskjellige arter! Mvh MGTOW Anonymous poster hash: d271f...c54
Casper1337 Skrevet 13. juli 2015 #28 Skrevet 13. juli 2015 Det er da ikke alle som kan ha "flere damer samtidig" lol.. Hva med oss som ikke ser ut som david beckham eller har ordnet økonomi?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #29 Skrevet 13. juli 2015 Man kan alltids finne mindre attraktive jenter mens man utvikler seg selv Anonymous poster hash: d271f...c54
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #30 Skrevet 15. juli 2015 Det er da ikke alle som kan ha "flere damer samtidig" lol.. Hva med oss som ikke ser ut som david beckham eller har ordnet økonomi? Det trenger du ikke. Se her blant annet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14768573.ab Det finnes flust av menn i polygame forhold som ikke ser ut i måneskinn. Anonymous poster hash: cdb95...c44
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #31 Skrevet 16. juli 2015 Vel, som mann som poster med eget nick er du fritt vilt for gribbene som elsker påføre andre ekstra lidelse - de er det nok av her på KG. I tillegg poster du en sår og vanskelig problemstilling noe som gribbene elsker fråtse i. Tilbake til temaet ditt så er det en grunn til at det er så mange brudd land og strand. Skilsmisse-raten har skutt i været. Det kan være mange damer innbiller seg at kjæresteforhold innebærer konstant forelskelse, gnist og fyrverkeri over mange år. Men det er ikke en realistisk forventninger, for forelskelser pleier gå over etter en viss tid - så da hopper de videre til en annen som kan vekke sommerfuglene i magen. Gjerne mens man er i relasjon. Det er mange her på KG som hevder at menn er utro svin men data viser til at kvinner har tatt igjen menn når det kommer til utroskap. Med dette tatt i betraktning så er forhold en risiko sport hvor man bør ha i bakhodet at tilliten din kan bli brutt til enhver tid. Har lest mange tråder her inne på KG om utroskap. Når det er ei kvinne som er utro så blir det mange sider med støtte fra damene som mener hu bør holde det hemmelig for kjæresten sin "det han ikke vet har han ikke vondt av" - og det er mange som følger rådene om å være uærlig og gå bak ryggen til mannen sin. Menn som skriver at de har vært utro derimot blir lynsjet av hysteriske mennesker hvor de langer ut i øst og vest om hvor patetisk taper vedkommende er mens fråden spruter ut av kjeften mens de hamrer løs på tastaturet. Dette er det beste svaret i denne tråden. Dobbeltmoralen til kvinner er helt syk. De kan først feie for sine medsøstre før de lynsjer menn, og gir de skylden for alt. Når kvinner i tillegg er mere utro, så burde de slutte å skylde på menn som er noen utro svin å slutte å støtte veninner som er utro. Skjønner faktigst ikke at folk tør å være utro. Hadde jeg funnet ut av at partneren min hadde vært utro, så hadde det blitt stygt, veldig stygt.. Anonymous poster hash: abcd8...2e9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #32 Skrevet 16. juli 2015 Menn og kvinner er ca like ofte utro. Forskjellen er at kvinner oftere blir følelsesmessig tiltrukket, og blir hun det så er forholdet over. Mennesker er ikke skapt for lange forhold.Anonymous poster hash: 95e40...e89 Kvinner styres av følelser og ingen fornuft. Fatter ikke at folk orker å gå inn i noe forhold. Hvor stor er sannsynligheten for at forholdet vil vare livet ut? Nesten lik 0.. Og da har man invistert masse tid, penger og ofret fritiden med reising, venner og karriere. Det høres igrunn ut som en dårlig deal. Innse det jo før jo heller. Anonymous poster hash: abcd8...2e9
Christiania_Oslo Skrevet 16. juli 2015 #33 Skrevet 16. juli 2015 TS du er ikke alene om detta, det er stadig flere menn som går sin vei og velger et liv uten ekteskap!det er ikke naturlig for menn å være med ei dame, dessuten erdet å ha flere damer samtidig den eneste måten å holde de i sjakk på, for da vet hun at hun konkurerer med andre om din oppmerksomhet og vil være dominert.Jenter er bunn i grunn store barn og man bør ikke omgås de for mye, likestilling er bare tull da vi er såpass forskjellige at vi er nærmest to forskjellige arter! Mvh MGTOW Anonymous poster hash: d271f...c54 Ehhh ja, det fungerer kanskje i Asia, men ikke her. Her ville du blitt dumpa på flekken og kvinnen hadde funnet seg en ordentlig stabil mann og far til sine barn. Det eneste det fungerer for er sånne unge gutter som har lært å manipulere dumme jenter:) 1
Gjest Snuppi Skrevet 16. juli 2015 #34 Skrevet 16. juli 2015 TS du er ikke alene om detta, det er stadig flere menn som går sin vei og velger et liv uten ekteskap! det er ikke naturlig for menn å være med ei dame, dessuten er det å ha flere damer samtidig den eneste måten å holde de i sjakk på, for da vet hun at hun konkurerer med andre om din oppmerksomhet og vil være dominert. Jenter er bunn i grunn store barn og man bør ikke omgås de for mye, likestilling er bare tull da vi er såpass forskjellige at vi er nærmest to forskjellige arter! Mvh MGTOW Anonymous poster hash: d271f...c54 En skal jaggu meg lese mye rart.....
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #35 Skrevet 16. juli 2015 Voks opp. Anonymous poster hash: fca15...c5e Dama var utro og han ble såra. Deretter presterer du å gjøre TS til skurken. Din jævla kødd!
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #36 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Min story er at jeg ble sammen med ei jente, hun var utro kort tid etter og tiet om det i 8 måneder. Dette ødela veldig for meg og mitt bilde av henne. Det var definitivt et slag mot mitt selvbilde. Hun sa det var en feil osv og at hun ble etterhvert veldig forelsket i meg. Long story short, så var vi av og på i 4 år, og hun hadde to ONSs, mens vi ikke var sammen, samt en affære mens vi var sammen også, jeg hadde et ONS. Jeg gikk til slutt fra henne fordi hun ikke støttet meg i mine yrkesvalg (idrett). Hun begynte å holde på med en ny fyr med en gang, og mens hun holdt på med han så sa hun at jeg kunne ha henne for meg selv hvis jeg ville. Hun har flere veninner og de tar alltid hennes parti og støtter henne igjennom alt dette. Når hun var utro så var det jo ikke noe de oppfordret til, men det forandret liksom ingenting. Når hennes veninne fortalte at hun hadde vært utro så var det heller ikke snakk om å fortelle det til typen hennes eller ta avstand fra den type oppførsel. Det inntrykket jeg sitter igjen med nå er at jenter bruker gutter, går fra den ene til den andre og bytter sin sex til den høystbydende. Om det gjelder alle så vet jeg ikke det men jeg må bare anta det. "Kjærligheten" er en løgn og forelskelsen menn opplever gjør oss til et lett bytte for kvinnens manipulasjon. Det var det første og siste forholdet for min del, takk for meg. Anonymous poster hash: 74b8f...a3f Ok ok. Dette gikk dritt, men ta det med ro. Hvis det skjer deg en gang til, så må du gjøre følgende: 1. Finn ut hvilken fyr hu var utro med. Statuer et eksempel. Vis at du har litt selvrespekt. 2. Gi faen i venninnene hennes. De er hennes venner, ikke dine. De vil alltid ta hennes parti, da de er hennes venner. Ligger i ordet venninne. 3. Ikke la dette gå utover ditt selvbilde, da du ikke har gjort noe galt. Hvis du noen gang er utro, så bør det gå utover ditt selvbilde. Du er kun ansvarlig for dine egne handlinger, ikke andres. 4. Problemet er ikke kvinner som gruppe, da kvinner er forskjellige. Endret 16. juli 2015 av Cartman
Ultiva Skrevet 16. juli 2015 #37 Skrevet 16. juli 2015 Er egentlig ikke så rart at vennene hennes (tilsynelatende) støttet henne, hadde du virkelig forventet at dine kamerater slo hånden av deg og frøs deg ut dersom du var utro mot kjæresten din et par ganger? Man trenger ikke å like absolutt alt vennene sine gjør men å kutte kontakten for alltid er jo drastisk. Jeg er selv lykkelig gift på femte året med en mann jeg møtte på match for åtte år siden. Jeg har aldri vært og kommer heller aldri til å være utro mot ham. Vi har mange vennepar som også virker veldig lykkelige sammen. Selvfølgelig er dey irritasjoner og frustrasjoner, spesielt nå som vi alle har småbarn og hverdager preget av selvforsakelse og lite søvn. Men vi er alle voksne nok til å sette pris på partnerens gode sider og vite at gresset er grønnest hvor man vanner det. Jeg levde det glade singellivet i en god del år før jeg traff mannen min og flere av de jeg forelsket meg i lurte meg og behandlet meg som verdiløs dritt. Men noen dårlige opplevelser fikk meg heldigvis ikke til å gre halve befolkningen under samme kam. Anbefaler deg å prøve å bryte den negative tankegangen din og heller forsøke å kanalisere erfaringen din om til noe positivt. Det er fullt mulig. De aller, aller, aller fleste må nemlig oppleve skuffelser i kjærligheten en gang eller ti før de treffer blink.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå