AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 fortelle. Kansje det ble litt romantisk til slutt?Anonymous poster hash: 73c52...1ac
peppermyntete Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Min beste skjedde på et hotellrom i Stockholm for et par år siden. Møtte en sjarmerende svenske på byen og plutselig var vi på hotellet sammen. Han brukte fingrene akkurat riktig på meg, og måten han reagerte på når jeg sugde han var veldig tennene. Faktisk den eneste gangen jeg har tent på å suge en mann. Smiler alltid litt når jeg hører Stockholm nå! 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 De få ONS'ene jeg har hatt i yngre dager var alle totalt mislykka fra mitt ståsted, fikk ikke orgasme eller noe, og frista ikke til gjentagelse. Alle jeg har hatt ONS med, tenkte mest på egen nytelse og det var kjedelig for meg. Sluttet med sånne. Det var dødfødt. Anonymous poster hash: 83343...869
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Min eneste ONS endte litt senere som FWB, så mao; sexen var fantastisk:D Vi var venner dengang og er det enda:) Må nå telle som en slags lykkelig slutt? Anonymous poster hash: ee97c...cf6
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Eksen min var egentlig en ONS. Jeg dro om morgenen, han ville gi meg telefonnummeret sitt, jeg sa nei, det kommer jeg ikke til å få bruk for. Angret dagen etter og klarte å spore ham opp via felles venner. Flyttet sammen etter 3 måneder og var sammen i 3 år. Holdt ikke i lengden pga ulike fremtidsønsker, men var fint så lenge det varte.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Hehe det viser at ons ikke lønner seg😜Anonymous poster hash: 2a4f9...f7b 1
Gjest Nosoul Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Hadde en helt fortreffelig ONS forrige helg, oh LORD! Vel, hadde vi ikke vært nokså bedugget hadde det nok vært enda, enda bedre. Trangt og intimt i en campinvogn... Jeg vil jeg vil, jeg ønsker og håper. Men tror nok dessverre det hele var en helt fantastisk ONS. 1
Gorgonzola Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 A long time ago in a galaxy far far away.......... Militærtjenesten, en helg der noen av oss deltok i en bedrifts-turnering i volleyball (av alle ting). Bankett og fest lørdag kveld. Jeg; 19, kåt og klar for alt. Hun; 33, kåt og veldig bestemt på hva som funka. Det ble knapt noe søvn natt til søndag. Lenge siden men det er enda kult å tenke på. 2
annebanane Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Gjest Andrea93 Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har vært sammen med min ons i over tre år nå og vært samboere i to, så vil absolutt si det ble en lykkelig slutt :-)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 fortelle. Kansje det ble litt romantisk til slutt?Anonymous poster hash: 73c52...1ac Syns nesten alle mine ONS var deilige...har nok vært heldig.De fleste av de endte opp som faste elskere eller kjærester/samboere....så har vært heldig med de-som jeg trodde bare skulle være ONS.... Utviklet dype følelser for flere av de....derfor endte man opp som samboere/kjærester.Men ble også ulykkelig kjærlighet av ONS..som varte i 15 år etterpå...fortsatt følelser for han ene...Vi hadde en uforglemmelig fantastisk natt....men det ble trist...det ble savn etterpå...mange år etterpå hos begge parter...Jeg blir ofte dypt dypt forelsket i mine elskere.Ofte varer det livet ut.....for oss begge to...som et spesielt bånd mellom oss..som alltid er der....til vi går i grava kjære,elskling....Men det er forde jeg fikk mine drømmeprinser : ) Anonymous poster hash: c3079...61b
Drømmespill Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 jo! Jeg inviterte han hjem til meg etter fest. Han hadde egentlig gått hjem, og jeg sendte han melding og lurte på om han hadde gått. Han svarte at ja, han var på vei hjem, men inviterte seg selv på nach. Det var fomlete og kleint med en gang, men når vi først begynte å kysse så fløt alt sammen, og vi hadde helt fantastisk sex. Jeg var støl i flere dager etterpå. To, tre måneder senere møttes vi igjen. Nå har vi vært sammen i et år, samboere i seks måneder og har det fantastisk.
DoomCake Skrevet 14. juli 2015 #13 Skrevet 14. juli 2015 Den eneste fyren jeg har hatt sex med uten å ha en relasjon til fra før er han som er min samboer i dag, over fem år etter. Jeg møtte ham på en fest og fikk tilbud om å bli med han hjem. Sexen var god, og det har vært oss etter det. 1
Gjest Juan Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har hatt hyggelige opplevelser av en slik art uten at jeg trenger gå i detaljer. Og jeg registrerer også at jeg ikke er alene om saken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå