Gå til innhold

Sende pirrende mld til fuckfriend?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en goood stund siden jeg har møtt fuckfrienden. Har lyst å sende han en pirrende melding og samtidig spørre om vi skal treffes:)

Tips?

Anonymous poster hash: e2822...383

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde pirrende meldinger var litt mer sånn man gjorde til kjærester. Du kan jo ikke vite om FF'en din dater noen andre nå og da passer det seg ikke med pirrende melding plutselig poppende opp på mobilen, som hun kanskje kan se, eller som han kan syntes blir klein å svare på om han ikke kan ha sex med deg nå. Jeg tenker at han ville vel selv tatt kontakt om han ville knulle og ikke hadde noen andre å knulle på?
Men det er bare mine tanker...

Hva med "Hei, tenkte på deg her om dagen når jeg var på strippeklubb med jentene og han ene strippern var nesten like heit som deg! Møtes snart? Lenge siden ;) "

Anonymous poster hash: 81f55...056
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde pirrende meldinger var litt mer sånn man gjorde til kjærester. Du kan jo ikke vite om FF'en din dater noen andre nå og da passer det seg ikke med pirrende melding plutselig poppende opp på mobilen, som hun kanskje kan se, eller som han kan syntes blir klein å svare på om han ikke kan ha sex med deg nå. Jeg tenker at han ville vel selv tatt kontakt om han ville knulle og ikke hadde noen andre å knulle på?

Men det er bare mine tanker...

Anonymous poster hash: 81f55...056

Enig. Det blir bare kleint. Slike meldinger sender man til kjæresten, ikke til en pulevenn.

Anonymous poster hash: 64785...82c

Skrevet

Enig med de to over! Utrolig kjipt hvis han møter noen andre og hun får se en seksuell melding fra noen andre. Jeg ville sendt en mer nøytral melding og spurt om han ville gjenoppta kontakten.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...