Gå til innhold

Hjelp! Gulvbelegg/vinyl til baderom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å skifte ut gulvbelegget på badet, da det er så slitt og stygt.  

Problemet er bare at de beleggene jeg har sett ser så industrielle ut, sånn ensfarget med sorte prikker/spetter, gørrkjedelige.  Finnes det virkelig ikke noe annet som ikke ser helt grusomt ut, men som likevel har forholdsvis god holdbarhet?

Vet det finnes noen tynne belegg med forskjellig annet mønster osv, men de er så tynne, og jeg ser da for meg at kvaliteten er dårlig.

Er det noen her som har egne erfaringer og/eller tips?

Fliser er ikke aktuelt der.

AnonymBruker
Skrevet

Du må oppsøke noen som selger gulvbelegg og om de ikke har inne så må de kunne bestille.

Det er jo bare flis som gjelder overalt på bad for tiden. Så utvalget går vel ned når ingen kjøper? Der er en egen kjede som selger gulvbelegg, husker ikke i farten hvilken.

Anonymous poster hash: 6653d...b32

AnonymBruker
Skrevet

Teppabo på bryn har stort utvalg 😊

Anonymous poster hash: 19e7b...0bd

Skrevet

Gerbad har fine

Skrevet

Svært begrenset utvalg, lette lenge selv. Vi endte opp med et fra tarkett, nr 4 øverst fra venstre her : http://konsument.tarkett.no/products/vatrom/vatromsgulv/aquarelle-vatromsgulv#firstsku=3667780o.tktp

Det ser kanskje litt trist ut på bildet, men er veldig pent på ordentlig. En varm grå som nesten svinger borti lavendel, med et subtilt mønster som minner meg litt om en blomstereng :-) passer med svært mange veggfarger - anbefales!

Skrevet

Hva med fliser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...