Tanuki Skrevet 13. juli 2015 #41 Skrevet 13. juli 2015 26, har en gutt paa 11mnd, onsker en eller 2 til, en er vel mest realistisk:) vi har snakket om a begynne provingen om 3 ar. Samboer har 2 jenter fra tidligere forhold.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #42 Skrevet 13. juli 2015 Har ett og ønsker ikke fler. Anonymous poster hash: 0a06e...4a1 Kan jeg spørre hvorfor? Er enebarn selv.Anonymous poster hash: fa4dc...e56
Urwa Skrevet 13. juli 2015 #43 Skrevet 13. juli 2015 Ønsket meg 4 barn. Er 37 år. Fikk første når jeg var 19 og fjerdemann kom når jeg var 36😊
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #44 Skrevet 13. juli 2015 Kan jeg spørre hvorfor? Er enebarn selv.Anonymous poster hash: fa4dc...e56 Ett er best...oppnår best balanse i livet, får mye oppmerksomhet, enebarn blir ofte ledere, foreldrene kan få konsentrert seg om en og ikke minst: slipper mye mas - og kan følge opp den ene: luksus! Anonymous poster hash: 8f6c1...346 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #45 Skrevet 14. juli 2015 Ønsker meg 9 eller 10. Fikk første da jeg var 21.Anonymous poster hash: 9b078...282
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #46 Skrevet 14. juli 2015 Til alle som sier at de vil ha ett eller ingen barn: er dere klar over at gjennomsnittlig IQ i vesten er på rask nedtur som følger av at den intelligente delen av befolkningen får færre og færre barn? Verden kommer til å bli kaos uten nok kloke hoder! Anonymous poster hash: 702fe...97a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #47 Skrevet 14. juli 2015 Til alle som sier at de vil ha ett eller ingen barn: er dere klar over at gjennomsnittlig IQ i vesten er på rask nedtur som følger av at den intelligente delen av befolkningen får færre og færre barn? Verden kommer til å bli kaos uten nok kloke hoder!Anonymous poster hash: 702fe...97a Vel, er en kjensgjerning at intelligente mennesker får 1 (ett) barn. Anonymous poster hash: 8f6c1...346 2
MartheNN Skrevet 14. juli 2015 #48 Skrevet 14. juli 2015 Vel, er en kjensgjerning at intelligente mennesker får 1 (ett) barn.Anonymous poster hash: 8f6c1...346 Har to, noe som er nok i øyeblikket (de er jevngamle). Men føler på meg at jeg ønsker et til når skolegangen kommer for de andre :-)
Timseh Skrevet 15. juli 2015 #49 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er 24 år. Ønsker meg 4 egne barn og 5 med mannen sitt (som snart ikke er barn lengre) Han har 1 barn/ungdom fra før som bor hos oss. Vi har også et fellesbarn og jeg er gravid med nr 2. Så jeg vil ha 2 til. Jeg ønsker egentlig flere barn enn 4, men vi skal ha tid, økonomi og plass til det også.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #50 Skrevet 15. juli 2015 Har selv ei jente på 4. Samboer har 2 stk fra før, så det blir ikke aktuelt med flere oppi alt det her:P Hadde jeg vært sammen med en barnløs derimot hadde jeg ønsket meg er barn til☺️Anonymous poster hash: d71fc...1ac
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #51 Skrevet 15. juli 2015 Søsken aktiviserer hverandre vet du, da slipper du og gubben å sitte på gulvet og leke hele tiden. Og da slipper dere å dra hjem andres barn for å leke med deres unge, da kan dere heller passe på deres egne barn som interagerer med hverandre For meg var 1 barn som 100 mens 2 barn var som 1,5 Og kvalmen gir seg forhåpentligvis fort! Stor klemAnonymous poster hash: 2d289...dbe Aktivisere og aktivisere fru blom. Her i huset er de mer uvenner og kranglete enn at de leker sammen. Samboerens barn. Kjenner jeg er glad jeg bare har et barn selv! Jesus hvor mye støy og uvennskap har jeg aldri sett makan til . Anonymous poster hash: d71fc...1ac
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #52 Skrevet 15. juli 2015 Til alle som sier at de vil ha ett eller ingen barn: er dere klar over at gjennomsnittlig IQ i vesten er på rask nedtur som følger av at den intelligente delen av befolkningen får færre og færre barn? Verden kommer til å bli kaos uten nok kloke hoder! Anonymous poster hash: 702fe...97a De "dumme" bør få færre barn og de smarte flere da...Anonymous poster hash: df4bc...9bd
Mafalda Skrevet 15. juli 2015 #53 Skrevet 15. juli 2015 Drømmen var alltid 3 barn. Men litt eldre og klokere ble jeg, og innså at 3 barn krever mye. Både økonomisk, ang oppfølging og kapasitet. Så tror det blir ett barn til, da vi har ett fra før. Er 26, og med mindre vi vinner i lotto og kan ha en hjemmeværende foreldre, blir det kun 2 barn.Anonymous poster hash: 03877...66c Jeg har også blitt litt eldre og klokere, og kom til helt motsatt konklusjon Da jeg var 25 hadde jeg fått barn nummer tre, og i en eller annen sammenheng nevnte jeg spøkefullt til helsesøster at nå fikk det jammen være nok. "Si ikke det", svarte hun "kanskje du ombestemmer deg". Jeg ble helt himmelfallen, hadde knapt tenkt tanken på at det kunne være MULIG at noen hadde lyst på flere enn tre barn... Men drøyt ti år senere sitter jeg jo her med seks, fordi min opplevelse var at det var langt mer moro og mindre slit enn jeg hadde trodd. Så hun fikk jo rett til slutt. Poenget er for all del ikke at du tar feil og jeg har rett, eller omvendt, men at hva som ligger i "eldre og klokere" kan være vidt forskjellig fra person til person. Heldigvis Til TS, så har jeg som sagt seks, og tviler på om det blir flere. Men, jeg skal aldri si aldri, i hvert fall ikke fram til alderen innhenter meg... 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #54 Skrevet 15. juli 2015 Til alle som sier at de vil ha ett eller ingen barn: er dere klar over at gjennomsnittlig IQ i vesten er på rask nedtur som følger av at den intelligente delen av befolkningen får færre og færre barn? Verden kommer til å bli kaos uten nok kloke hoder!Anonymous poster hash: 702fe...97a Jeg har god utdannelse, og barnet mitt blir fremstilt av lærere som en veldig intelligent og reflektert tenåring. Hatt god tid til å stimulere han og følge han opp. Anonymous poster hash: 0a06e...4a1
Christina82 Skrevet 15. juli 2015 #55 Skrevet 15. juli 2015 jeg er snart 32, ønsket meg tre, men har 1. Er fornøyd med det likevel:)
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #56 Skrevet 15. juli 2015 Jeg skal ha minst seks barn, for å sørge for at jorden er befolket også i fremtiden. Er bekymret for fallende fødselsrater verden rundt. Jeg skal derfor oppfordre barna mine til å få mange barn selv. Jeg er egentlig ikke så glad i barn, men føler at det er for ille om menneskeheten skulle dø ut fordi folk slutter å formere seg. Anonymous poster hash: f1cf1...660 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #57 Skrevet 16. juli 2015 Vel, er en kjensgjerning at intelligente mennesker får 1 (ett) barn. Anonymous poster hash: 8f6c1...346 Vi har tre par i omgangskretsen som kun har et barn hver og dette er definitivt de mest bortskjemte og overbeskyttede barna vi vet om. To av dem bruker fremdeles smokk i en alder av fire år og en av dem klarer ikke å sovne for kvelden uten å ha mammaen sin til stede... Og sitter konstant på gulvet og leker med dem.. Foreldrene klager over at det er såå slitsomt med ett barn og det skjønner vi veldig godt, de behandler jo barna sine som om de fremdeles var to år.Anonymous poster hash: 2d289...dbe 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #58 Skrevet 16. juli 2015 Vi har tre par i omgangskretsen som kun har et barn hver og dette er definitivt de mest bortskjemte og overbeskyttede barna vi vet om. To av dem bruker fremdeles smokk i en alder av fire år og en av dem klarer ikke å sovne for kvelden uten å ha mammaen sin til stede... Og sitter konstant på gulvet og leker med dem.. Foreldrene klager over at det er såå slitsomt med ett barn og det skjønner vi veldig godt, de behandler jo barna sine som om de fremdeles var to år.Anonymous poster hash: 2d289...dbe Kan være omvendt også. Her hadde vi fullt fokus på bleieslutt og smokkeslutt fra 1,5 års alder. Anonymous poster hash: 0a06e...4a1
Kassiopeia Skrevet 16. juli 2015 #59 Skrevet 16. juli 2015 Snart 25 år. Har en sønn, og ønsker at han skal få en søsken å vokse opp med.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #60 Skrevet 16. juli 2015 Jeg må ha et par barn slik at jeg har noen å trene opp til å kjempe for føden i en turbulent fremtid. Det blir trengsel, overbefolkning, krig og naturkatastrofer om noen år, og da er det viktig at jeg har noen som kan forsørge meg i alderdommen når velferdsstaten kollapser. Anonymous poster hash: f1cf1...660
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå