AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hei. Den stripen alle gutter/menn har under penis, FF min sin er blodrød, oppdaget dette i dag og jeg har ikke sett han på flere uker. Den har aldri vært sånn rød før. Kan det bety kjønnsykdom, at han har hatt seg med andre, runket mye ellerno? Takk for svar. Jente 17 Anonymous poster hash: 6cb9c...7f2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Kan noen plis hjelpe meg? Anonymous poster hash: 6cb9c...7f2
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 At strengen er rød kan tyde på at den er sår. Jeg vet ikke helt sikkert. Min kjære sin streng kan også bli noe rød dersom jeg har sugd han lenge eller vi har hatt en god hard runde Hva med å spørre han? Si du spør pga faren for kjønnssykdommer osv
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Det betyr at han har pult noen andre i mellomtiden, muligens i nr. 2. Anonymous poster hash: e58cc...9b4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Det betyr at han har pult noen andre i mellomtiden, muligens i nr. 2.Anonymous poster hash: e58cc...9b4 Kan den bli sånn rød hvis han har pult i toern? Skjønner ikke hvorfor den e så rød for jeg har ikke vært med han på lenge. TsAnonymous poster hash: 6cb9c...7f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå