AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 tok en angrepille på torsdag. Fredag var jeg like dum og hadde ubeskyttet sex igjen! ( trenger ingen moralpreken, det har jeg allerede hatt med meg selv!) Har en angrepille til som jeg har tenkt til å ta, men det er jo ikke bra å ta angrepille med så kort mellomrom! Noen som har greie på det? Eller kan den jeg tok på torsdag fortsatt ha virkning? Anonymous poster hash: b76f0...776
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Du har ventet helt til nå? Da kan du like godt vente til kl 08 og ringe legekontoret til fastlegen din og spørre. Anonymous poster hash: e3239...aef
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 To angrepiller i samme menssyklus er bare å lage kluss i kroppens hormoner, anbefales ikke. Angrepiller! Rette på meg selv, Nødprevensjon, heter det. Er du redd for at du kan være blitt gravid, har du muligheten til 1. Å vente til du er kommet så langt at du kan ta en test, eller 2. Komme deg til lege senest i morgen og få satt inn en kobberspiral. Da vil den forhindre et evt. Påbegynt svangerskap. (Den kan taes ut igjen om noen uker, om du ikke vil ha den). Så hun som bad deg knipe knærne sammen, hun kjenner nok ikke til muligheten med å få satt inn kobberspiral, som en virksom nødprevensjon. (Ikke uvanlig å gjøre etter voldtekt ol. Før angrepillene kom på markedet.) Håper du ikke tar deg nær av tonen i innlegget her! Håper det ordner seg for deg. Anonymous poster hash: b464c...37b
Gjest Gaea Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Tråden er ryddet for krenkende utsagn og svar. Marr, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Det samme har skjedd med meg, bare at Kondomen sprakk. Og jeg tok to angrepiller med en ukes mellomrom eller mindre. Absolutt ikke noe man bør gjøre, og jeg fikk mye magesmerter, men det gikk helt fint:)Anonymous poster hash: 856a7...37c 1
grrwaffmjau Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har gjort det en gang, og om vi ser bort ifra at menssyklusen ble litt på utur så gikk det helt fint:) 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 jeg tok norlevo for 14 dager siden og er øm i ene brystet! er det så mye hormoner at det ødelegge sånt? Anonymous poster hash: 6a95a...f4c
Tibbie Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville nok tatt den, ja. Heller rot i kroppen enn å bli uønsket gravid. Men pillene blir mindre effektiv jo lenger tid det går. Og husk; selv om du hadde ubeskyttet sex, så betyr det jo ikke at du er gravid Ser du skrev dette i går, så jeg er litt nysgjerrig på hva du gjorde? : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå