AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har alltid skrevet ut ombordstigningsbeviset på papir, men ser nå at de også har en app. Jeg syntes dette er litt skummelt, for man må jo betale et ganske stort gebyr dersom man ikke har gyldig billett. Noen som har brukt appen til ombordstigning før og vet at det funker? Anonymous poster hash: ed8d9...ac4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Jepp og det funket. Brukte appen 10.juli. Det var min datter som sjekket begge to inn og lagret boardingkortene i noe som het "Travelpass" (tror jeg det var..) på mobilen sin. Tabbet meg ut skikkelig på utreisen, trodde jeg kunne sjekke inn på flyplassen da vi kom dit. NOT. Kom på 440 pr person. Sure penger. Burde lest billettbekreftelsen da jeg fikk den på mail. Men et sted må de jo ta inn penger... Anonymous poster hash: 2d786...137 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå