AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Hallo Jeg er sammen med verdens fineste jente. Det tok en stund før vi ble sammen, da jeg brukte litt tid. Vi var masse sammen, vi hadde også sex. I ettertid viser det seg at hun har vært bortpå minst 7 andre jenter i tillegg til meg. Jeg er fullstendig klar over at vi ikke var sammen da, men det er litt sårt. Hun har en fortid med ekstremt mange sex partnere. Sex var sex for henne. I mine øyne bruk og kast. Kall meg gammeldags. I den perioden vi holdt på, og hun hadde alle disse på si uten å si noe før lenge etterpå, så føler jeg litt såra og faktisk brukt. Da det var følelser med to av de. Kall meg gjerne dum og naiv, men hva skal man gjøre når man ikke har null anelse? Vi har snakket om det, men hun blir så grinete og mener jeg bare skal bli ferdig med dette, det er meg hun vil og skal ha. Men jeg klarer ikke helt å slippe taket, kjenner jeg et lite tillitsproblem, det er noe hun er klar over. Vi er ganske åpne med hverandre, hun henger med de hun vil med og omvendt uten at det er sjalusi drama, det er ganske deilig. Det her ble veldig rotete skrivd, men veldig greit å få tømme tanker som gnager. Nå har vi det ekstremt fint sammen, jeg har funnet drømmedama mi. Hun er alt. Jeg må nok bare ta meg sammen og tenke fortid er fortid. Ikke la fortiden ødelegge nåtiden og fremtiden. Anonymous poster hash: 64de4...571
Gjest Evans Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Dere har nok et ganske ulikt syn på hva som er greit/ikke greit når man dater. Om du virkelig liker henne og ser for deg en fremtid med henne tror jeg du bare må akseptere at det skjedde, og det var fordi dere hadde ulikt syn på dating.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå