AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Det har gått 2 mnd siden jeg ble dumpet av eksen på en ganske brutal måte. Ble veldig knust av dette og hadde aldri sett dette komme. Men vi hadde bare vært sammen i 6 mnd, så ikke noe langvarig i det hele tatt. Likevel ble jeg helt knust. I tiden etterpå har han vært veldig kald og ufølsom ovenfor meg, men jeg har ønsket å ha kontakt uansett.. De siste ukene har vi hatt sex med hverandre er par ganger i uken, og han er ikke like kald. Han ringer faktisk til meg og spør hvordan det går. Men jeg vet han ikke vil noe mer. Så i helgen møtte jeg en fyr på byn som jeg danset med. Jeg var full og ikke ved mitt rette kan du si. Endte opp med å dra hjem til han.. Det gikk kanskje 5 min av sexen før jeg fikk totalt panikk! Jeg måtte bare hjem.. Bestilte taxi og omsider var jeg hjemme i egen seng. Bør jeg ha dårlig samvittighet ovenfor eksen? Anonymous poster hash: c23eb...6de
rockejenta Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Nei. Han dumpet deg. Selv om dere har hatt sex etterpå, skylder du ham ingenting. Så ikke ha dårlig samvittighet. Gå heller videre. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Ja, jeg synes du burde ha dårlig samvittighet ovenfor din ONS. Anonymous poster hash: c0cf8...3a0 5
Ulla Ullsokk Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Du skylder ikke eksen noen ting! Men å frike ut midt i sexen var ikke så snilt mot ONSen. Håper du forklarte så han ikke satt igjen med elendig selvbilde! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå