Gå til innhold

Dårlig samvittighet etter One night stand

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har gått 2 mnd siden jeg ble dumpet av eksen på en ganske brutal måte. Ble veldig knust av dette og hadde aldri sett dette komme. Men vi hadde bare vært sammen i 6 mnd, så ikke noe langvarig i det hele tatt. Likevel ble jeg helt knust. I tiden etterpå har han vært veldig kald og ufølsom ovenfor meg, men jeg har ønsket å ha kontakt uansett.. De siste ukene har vi hatt sex med hverandre er par ganger i uken, og han er ikke like kald. Han ringer faktisk til meg og spør hvordan det går. Men jeg vet han ikke vil noe mer. Så i helgen møtte jeg en fyr på byn som jeg danset med. Jeg var full og ikke ved mitt rette kan du si. Endte opp med å dra hjem til han.. Det gikk kanskje 5 min av sexen før jeg fikk totalt panikk! Jeg måtte bare hjem.. Bestilte taxi og omsider var jeg hjemme i egen seng. Bør jeg ha dårlig samvittighet ovenfor eksen?

Anonymous poster hash: c23eb...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Han dumpet deg. Selv om dere har hatt sex etterpå, skylder du ham ingenting. Så ikke ha dårlig samvittighet. Gå heller videre.

• Liker 5
Skrevet

Nei? Hvorfor skulle du det??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes du burde ha dårlig samvittighet ovenfor din ONS.

Anonymous poster hash: c0cf8...3a0
  • Liker 5
Skrevet

Du skylder ikke eksen noen ting! Men å frike ut midt i sexen var ikke så snilt mot ONSen. Håper du forklarte så han ikke satt igjen med elendig selvbilde!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...