Gå til innhold

Er dette orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd særlig orgasme under sex, og å fingre/stimulere klitoris gir meg ingenting.. Men helt fra jeg var ung har jeg hatt en teknikk hvir jeg krysser bena og "klemmer" i takt, og dette kan føre til en veldig behagelig følelse. Haha er dette orgasme?

Anonymous poster hash: 70d5e...215

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ærligøs
Skrevet

Høres ikke ut som orgasme. En orgasme er vanligvis slik at du ikke er i tvil om at det er orgasme du har. 

Jeg tror du kan sammenligne det med å holde en arm ved et bål og i et bål med hensyn til intensitet. Ellers er selvfølgelig det å ha orgasme noe annet enn å holde en arm i et bål. Men en likhet er at ting blir så intense at du ikke klarer å tenke, alt blir bare smerte eller vellyst. 

Hvis du klarer å multiplisere 27 med 9 mens du har orgasme, har du ikke orgasme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid lurt på det samme som deg ts! Har trodd at jeg har vært unormal, og lurt på om det er orgasme. Det føles jo som et seksuelt klimaks av noe slag, men kan ikke sammenligne det med noe da jeg ikke har fått orgasme på andre måter. Jeg har også gjort det siden jeg var liten. Merkelig.

Anonymous poster hash: 4c2a4...f5d

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som orgasme. En orgasme er vanligvis slik at du ikke er i tvil om at det er orgasme du har. 

Jeg tror du kan sammenligne det med å holde en arm ved et bål og i et bål med hensyn til intensitet. Ellers er selvfølgelig det å ha orgasme noe annet enn å holde en arm i et bål. Men en likhet er at ting blir så intense at du ikke klarer å tenke, alt blir bare smerte eller vellyst. 

Hvis du klarer å multiplisere 27 med 9 mens du har orgasme, har du ikke orgasme. 

Joda. Nå må du ikke legge dine egne tanker og oppfatninger til grunn. Det er nok flere som har fått orgasme uten at de helt er klar over det selv. Orgasmer har også ulik styrke, så det er ikke slik at man alltid ligger gjennomvåt med skyhøy puls og stjerner i øynene etter en orgasme. 

Jeg kan fint multiplisere 27 med 9 mens jeg har orgasme, så at du skriver dette er riv ruskende galt. Alle orgasmer har ikke lik styrke som skrevet. Noen ganger blir jeg helt satt ut av mitt eget element, andre ganger ikke. Jeg synes det er synd at du formulerer deg som at du sitter med fasitsvaret og at man umulig kan ha orgasme hvis sånn og sånn... 

Anonymous poster hash: 0963a...c2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er stor forskjell i styrke ja. Så kan godt hende du har det.

Anonymous poster hash: 072b2...111

AnonymBruker
Skrevet

Personlig har jeg aldri hatt en orgasme det har vært mulig å tvile på, og har heller aldri hatt en orgasme så svak at jeg klarer å tenke samtidig.

Anonymous poster hash: 695e7...a22
Skrevet

Har aldri opplevd særlig orgasme under sex, og å fingre/stimulere klitoris gir meg ingenting.. Men helt fra jeg var ung har jeg hatt en teknikk hvir jeg krysser bena og "klemmer" i takt, og dette kan føre til en veldig behagelig følelse. Haha er dette orgasme?

Anonymous poster hash: 70d5e...215

Du har en for følsom klitoris som mest sannsynlig krever at du må bli veldig kåt før du starter med stimuli av klitoris. Det som funker for meg er å ha det veldig glatt og vått, mens stimuleringen av klitoris skjer ved å dra fingeren/vibrator/det du ønsker, opp og ned på en måte, IKKE ved sirkulering som mange mannfolk gjør automatisk og for hardt. gi beskjed hva du liker! det setter mannfolka pris på for da trenger de ikke å lure

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...