Gå til innhold

Kommer du ved penetrering?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, lurer på om NOEN damer her inne kommer kun ved penetrering. Virker som veldig mange her mener svært få damer gjør det. Selv kommer jeg veldig lett ved penetrering, så og si alltid når jeg og samboeren har sex. Er veldig følsom der, men føler meg nesten unormal når så mange her sier at det er sjeldent damer gjør det. Ikke at jeg akkuratt er lei meg over det, elsker de orgasmer jeg får ved penetrering..

Så, noen andre her som kommer kun ved penetrering?

Anonymous poster hash: 928ca...224

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 63b82...52e

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 15002...014
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men skulle så gjerne ønske det.

Anonymous poster hash: 75a44...b08
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hver gang.

Anonymous poster hash: 23674...b65

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 0810c...718

Skrevet

Ja - med den riktige mannen. Med andre menn hadde jeg ikke en sjans. Tror det delvis avhenger av om vi fysisk passer sammen. Og så har det blitt enklere jo endre jeg blir - vet ikke om det er en fysisk eller mental greie.

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke utelukkende ved penetrering. Har vært på grensen til å komme et par ganger men har ikke klart det så langt. Må ha stimulans utvendig i tillegg. Jeg er skapt sånn at klitoris og skjedeåpning ligger ganske langt fra hverandre og det kan være en forklaring. Har lest at jo kortere avstand mellom, jo større sjanse for å komme av kun penetrering fordi klitoris lettere blir indirekte stimulert under samleie.

Om du nå skulle være unormal fordi du kommer av penetrering så er det vel ikke akkurat noe å gråte seg i søvn av. Håper du ikke bruker tid på å gå rundt og gruble på noe sånt.

Anonymous poster hash: 85308...30d
  • Liker 1
Skrevet

Ja, men ikke hver gang.

Skrevet

Jeg har gjort det et par ganger med min nåværende samboer. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du nå skulle være unormal fordi du kommer av penetrering så er det vel ikke akkurat noe å gråte seg i søvn av. Håper du ikke bruker tid på å gå rundt og gruble på noe sånt.

Anonymous poster hash: 85308...30d

Neida, som jeg skrev i HI er jeg glad jeg kommer ved penetrering. Lurte kun på om det er mange flere som gjør det, da jeg stadig leser her inne at svært få gjør det.

TS

Anonymous poster hash: 928ca...224

Skrevet

Ja, men det har kun skjedd med to partnere, bl.a. min nåværende samboer.

AnonymBruker
Skrevet

NeiAnonymous poster hash: 63b82...52e

Nei. Anonymous poster hash: 15002...014

Nei, men skulle så gjerne ønske det. Anonymous poster hash: 75a44...b08

Nei, aldri.

Alle er forskjellige. Jeg er nysgjerrig på om dere mener sex uten penetrering er å foretrekke? Altså bare oralsex, klining, fingring, klistorisvibrator.

Anonymous poster hash: c018a...bb2

AnonymBruker
Skrevet

Alle er forskjellige. Jeg er nysgjerrig på om dere mener sex uten penetrering er å foretrekke? Altså bare oralsex, klining, fingring, klistorisvibrator.

Anonymous poster hash: c018a...bb2

Ikke for min del iallefall. Altså, oralsex, klining, fingring osv er for all del veldig godt, men jeg elsker også penetrering. Jeg synes iallefall det er veldig godt selv om jeg ikke kommer av det.

Anonymous poster hash: 63b82...52e

AnonymBruker
Skrevet

nei, dessverre.. 

Anonymous poster hash: 7e8fa...3e2
Skrevet

Ja, kan komme uten annet enn penetrering. Men annen stimulans er aboslutt velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...