aowi Skrevet 7. september 2004 #1 Del Skrevet 7. september 2004 Hvor kan man ta dette? Og hva koster d? tenker på å sjekke vitaminer og sånt stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 7. september 2004 #2 Del Skrevet 7. september 2004 Hei! Jeg har tatt hårmineralanalyse hos homeopaten min. Hun klippet litt av håret mitt og så ble det sendt til USA for analyse. Det som blir undersøkt er om du har de mineralene du trenger i kroppen, og om det er balanse mellom dem. Vitaminer blir ikke undersøkt, men det er mulig det finnes flere typer håranalyser? Ubalanse og mangel i mineralene kan imidlertid føre til vitaminmangel og en hel rekke andre ting. Jeg tok en analyse før sommeren det kostet 1000 kr. Svaret fikk jeg etter ca fire uker. Jeg fikk vite hva jeg manglet eller hadde for mye av og hva denne typen mangler kunne gjøre med kroppen, hvilke symptomer det kunne gi. Jeg fikk kostholdsforslag for å rette opp ubalansene og (hold deg fast!), ble anbefalt å kjøpe kosttilskudd for 2500 kr! Dette har jeg faktisk gjort og allerede etter en uke føler jeg meg bedre. Men dyrt var det ja, visste ikke om kosttilskuddet på forhånd, men vil jo gjerne bli bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 7. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2004 :o er masse pengser d.......... tror det blir en god stund før jeg gjør no sånt fristende alt som kan hjelpe men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 8. september 2004 #4 Del Skrevet 8. september 2004 Prøv å send et brev til ekspertene hjelper deg i Shape Up...? Han homeøpaten der gjør håranalyser og jeg går utifra at det er gratis. Gjelder selvfølgelig bare om du får brevet ditt på trykk, men så lenge det ikke er noe du på død og liv skal gjøre med en gang uansett, så er det kanskje verd et forsøk, eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 8. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 8. september 2004 Prøv å send et brev til ekspertene hjelper deg i Shape Up...? Han homeøpaten der gjør håranalyser og jeg går utifra at det er gratis. Gjelder selvfølgelig bare om du får brevet ditt på trykk' date=' men så lenge det ikke er noe du på død og liv skal gjøre med en gang uansett, så er det kanskje verd et forsøk, eller...?[/quote'] har skjønt det som om at det koster pengser der oxo :-? 750 spenn ell no sånt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 8. september 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 8. september 2004 blir glad hvis jeg har misforstått d :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå