Gå til innhold

Overfølsom fitte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må være råforsiktig,når jeg skal tørker meg,etter å ha tisset.For jeg er overfølsom der nede....ekkelt å tørke seg med toalettpapir,når det kiler så ekkelt...
Flere som har det slik???

Anonymous poster hash: bfc93...061
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha,

hvis man har en sykdom, kan det svi eller gjøre vondt. Men det du skriver, høres virkelig ikke som det kommer fra en kvinne. Man venner seg til å tørke seg, uansett hvor følsom man er.

Hvis du faktisk var seriøs, så burde du oppsøke lege, og hvis du er frisk, så kan du vel vaske deg med vann isteden, som i andre deler i verden.

AnonymBruker
Skrevet

Gonore?

Anonymous poster hash: 7062b...50f
AnonymBruker
Skrevet

Evn flatlus?!

Anonymous poster hash: 7062b...50f
  • Liker 1
Skrevet

Hahahaha,

hvis man har en sykdom, kan det svi eller gjøre vondt. Men det du skriver, høres virkelig ikke som det kommer fra en kvinne. Man venner seg til å tørke seg, uansett hvor følsom man er.

Hvis du faktisk var seriøs, så burde du oppsøke lege, og hvis du er frisk, så kan du vel vaske deg med vann isteden, som i andre deler i verden.

Ja,og bare det å kalle underlivet sitt for fitte. Greit noen bruker det ordet, men det et stort sett menn og ikke en kvinne som faktisk sliter med underlivet sitt.

Men for all del. Kan ta feil her og kaller ts for troll når h*n faktisk er ærlig ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...