AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Går det an? Syfilis, hiv eller lignende?? Jeg fikk en drink av en jente som har hatet meg i mange år, vet ikke hvorfor jeg tok den i mot. Vil ikk gå inn på detaljer for de er ekle men dagen etter merket jeg ting i underlivet og det har vært murring nedentil helt siden da! Tanken om smitte har ikke slått meg før nå 6 mnd senere men har ikke hatt sex etter dette så kobler symptomene til da. Anonymous poster hash: f48fe...a9e
Luckiness Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Det er så liten sjanse som det går an å bli smittet via en drink. Da tenker jeg på litt spytt som er på kanten dersom en annen har drukket av glasset før. HIV f.eks smitter via blod. Og du skal være ganske uheldig om du får det utenom sexkontakt. Isåfall må huden din ha et sår og det hiv-infiserte blodet må komme direkte i kontakt med ditt sår og komme inn i din blodbane. Det er nok sikkert helt tilfeldig at du kjente ting nedentil dagen etter. Men kjenner du ubehag nedentil fortsatt så bør du få det sjekket hos lege. Det kan jo være et eller annet (som stammer av noe annet og ikke av drinken).
frk91 Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Så du tror at du har fått en kjønnssykdom av å drikke en drink? Om du hadde gnidd glasset mot underlivet ditt hadde det kanskje vært en mikroskopisk sjanse for å ha blitt smittet med noe. Men nei, du har nok ikke fått en kjønnssykdom av å drikke en drink. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Syfilis da? Anonymous poster hash: f48fe...a9e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 om detaljene er ekle så mistenker du at hun har gnidd drinken din et sted der sola ikke skinner ? da er sjansen for smitte tilstede vil jeg tro - de har ikke funnet opp slikkelapper bare for moro...Anonymous poster hash: 22bb1...5d7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Seriøst? Hvor var du i naturfag/biologi/seksualundervisningen!? Herpes kan smitte via spytt, kyssing ol. Minimal sjanse via glass. NEI, du kan ikke få HIV, syfilis etc via ett glass..... Anonymous poster hash: f2f88...1fd 1
Luckiness Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Syfilis da? Anonymous poster hash: f48fe...a9e Det er så liten, om ikke ingen sjanse for at du har blitt smittet av noe. Man er uansett pliktig til å opplyse om smitte dersom man kan utsette andre for det (tenker da mest på sex). Og det vil nok være straffbart å påføre andre smitte med vilje (seksuell smitte, ikke forskjølelse liksom). Så tviler på at en person kunne gjort noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Seriøst? Hvor var du i naturfag/biologi/seksualundervisningen!?Herpes kan smitte via spytt, kyssing ol. Minimal sjanse via glass.NEI, du kan ikke få HIV, syfilis etc via ett glass..... Anonymous poster hash: f2f88...1fd Herpes kan smitte via flasker og glass, om man drikker av det samme glasset rett etter at en med herpes har gjort det. Anonymous poster hash: eb935...326
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Herpes kan smitte via flasker og glass, om man drikker av det samme glasset rett etter at en med herpes har gjort det. Anonymous poster hash: eb935...326 Men TS mener hun fikk "problemer nedentil" (vanskelig å vite hva det betyr når det ikke fortelles flere detaljer) etter den drinken, og man får jo ikke underlivsherpes av å drikke av et glass/en flaske som noen med herpes på leppene har drukket av først. Anonymous poster hash: bbdcd...0b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå