AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hei! Kjæresten min sliter med alvorlig akne,han har MYE både i ansiktet og på kroppen. Han hadde dette når vi ble sammen og har slitt med det i mange år.Dette er en voksen mann i midten av 30 årene.Det virker forøvrig ikke som det plager ham,han snakker hvertfall aldri om det eller har vært hos lege for å prøve å få bukt med problemet. Problemet er at jeg ikke synes dette er spesielt lekkert,hverken å se eller ta på.Det er selvfølgelig ikke en dealbreaker siden jeg elsker denne mannen,men alle disse kvisene kjenner jeg at jeg godt kunne vært foruten. Hvordan få ham til å ta tak i dette, uten å være frekk eller ufølsom ? Anonymous poster hash: 0af07...6d5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Den er vanskelig. Jeg har selv akne, men ikke så alvorlig. Og ettersom jeg er jente er det vanligvis godt skjult med en concelear. Uansett blir jeg veldig flau når noen påpeker huden min, både negativt og positivt. Hvis han ikke er plaget av det ville jeg latt det være. Det indikerer at du syns det er ekkelt hvis du påpeker det, og kan gjøre han veldig bevisst på det. Hvis han i tillegg ikke har god effekt av behandling vil det sikkert være sårt for han å vite at du finner det ekkelt. Anonymous poster hash: 57758...a4d
Travalo Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Syns du skal ta det opp på en ordentlig måte! Si at det finnes så mange midler mot kviser nå, at det nesten er "unødvendig" å gå med det uten å prøve noen kurer
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Det er mulig han har forsøkt behandling, men at det ikke virket. Jeg har bulløs akne som Isotretinoin ikke klarte å ta knekken på og sliter like mye kviser selv mange år etterpå. Anonymous poster hash: 670a1...5ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå