AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hei! Hver gang jeg spiser sjokolade (holder med en bit) får jeg så vondt i magen at jeg blir sittende på do, som oftest med bøtta foran meg også. Det kan også skje om jeg spiser godteri generelt. Det gjør ufattelig, ufattelig vondt i magen også - noen som vet hva dette kan være? Tenkte egentlig på allergi, men?Anonymous poster hash: a5a08...3f6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Tåler du melk (laktose)? Anonymous poster hash: 4f367...2e7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Hva slags godteri er det? Kan være at du reagerer på kunstig fargestoffer og lavkvalitetsgodteri. Prøv med ren sjokolade med minst 70 % ren sjokolade - altså mer eksklusiv og rent godteri. Jeg tåler heller ikke smågodt noe særlig, men tåler bedre mørk, ren sjokolade. Anonymous poster hash: fc663...d27
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Tåler du melk (laktose)?Anonymous poster hash: 4f367...2e7 Jeg spiser produkter med melk uten å reagere, så regner med det!Anonymous poster hash: a5a08...3f6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Hva slags godteri er det? Kan være at du reagerer på kunstig fargestoffer og lavkvalitetsgodteri. Prøv med ren sjokolade med minst 70 % ren sjokolade - altså mer eksklusiv og rent godteri. Jeg tåler heller ikke smågodt noe særlig, men tåler bedre mørk, ren sjokolade. Anonymous poster hash: fc663...d27 Det kan være alt fra smågodt til hval crisp (noe jeg spiste nå)! Reagerer også på vanlig melkesjokolade Anonymous poster hash: a5a08...3f6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Det kan være alt fra smågodt til hval crisp (noe jeg spiste nå)! Reagerer også på vanlig melkesjokoladeAnonymous poster hash: a5a08...3f6 Smågodt er dritt, altfor mye rart som er blandet i det. Melkesjokolade er også et bladingsprodukt. Akkurat hva du reagerer på vet ikke jeg, men du kan prøve deg frem med renere produkter. Anonymous poster hash: fc663...d27
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Smågodt er dritt, altfor mye rart som er blandet i det. Melkesjokolade er også et bladingsprodukt. Akkurat hva du reagerer på vet ikke jeg, men du kan prøve deg frem med renere produkter.Anonymous poster hash: fc663...d27 Okei, takk!Anonymous poster hash: a5a08...3f6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Jeg vil anbefale deg å ta dette opp med legen din og kanskje få tatt en allergitest? :-) Så får du forhåpentligvis svaret på det! Anonymous poster hash: 5d537...cdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå