AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hatt kontakt med en mann over et par mnd. Har møttes 3-4 ganger. Vi har kysset mye, sendt mange dirty sms og slikt. I går kom vi til punktet hvor vi skulle ha sex. Jeg vet (tror?) at han tenner max på meg, han klarte ikke å holde mer enn tre min før han kom. Men det jeg la merke til var at han ikke var helt hard. Altså hard nok til å gjennomføre et samleie, men ikke hard slik en mann pleier å være når han er ordentlig kåt. Han virket ikke stresset, heller avslappet og casual. Hva kan grunnen være? Han har sendt meg mange bilder av pikken sin, hvor den er både stor og knallhard. Kan han ha vært nervøs selv om jeg ikke merket noe til det? Han virket veldig avslappet. Han hadde ikke drukket noe eller noe. Vi er 32 år gamle begge to. Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb
Julebrus Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 De fleste er nok nervøse med en ny partner, selv om mange klarer å skjule dette 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Prestasjonsangst Anonymous poster hash: f01ab...383
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Har hatt samme opplevelse med en mann jeg likte godt, størrelsen var det ikke noe i veien med og fikk bilder der den så knallhard ut. Fyren fremsto som langt over gjennomsnittet selvsikker, men når det kom til sex så ble den ikke helt hard (men han virka både stressa og kavet rundt.. Han ble naturlig nok også ganske svett av alt stresset og balingen. Så det hele ble desverre helt turnoff for meg iallefall... Aldri opplevd det før med noen andre(at den ikke ble helt hard).. Og det virket som han hadde veldig lyst på meg, hadde kunnet gitt det tid om det ikke hadde vært for at han stressa så mye og kommanderte meg rundt som om at det var min plikt å få den stiv Anonymous poster hash: 8f088...993
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Jeg vet (tror?) at han tenner max på meg, han klarte ikke å holde mer enn tre min før han kom. Det er gjennnom snittlig norsk samleie tid. Anonymous poster hash: 42f82...394
Ulla Ullsokk Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Er det sånn at ALLE kan bli helt harde, eller er det forskjeller? Jeg har også opplevd det, men han virket så selvsikker. Og jeg VET at han var veldig tent på meg.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Det er gjennnom snittlig norsk samleie tid.Anonymous poster hash: 42f82...394 Ok. De aller fleste jeg har vært borti har holdt minst 5-10 min, og etterhvert når man blir kjærester og bedre kjent, så holder de fleste 15 min ca. Da snakker vi ren penetrering. Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Er det sånn at ALLE kan bli helt harde, eller er det forskjeller? Jeg har også opplevd det, men han virket så selvsikker. Og jeg VET at han var veldig tent på meg. Jeg vet ikke om ALLE kan bli det, men jeg vet at han kan. Jeg har fått mange bilder av en veldig hard, stor kuk. Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb
Ulla Ullsokk Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Jeg vet ikke om ALLE kan bli det, men jeg vet at han kan. Jeg har fått mange bilder av en veldig hard, stor kuk. Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb Jeg syntes også det bedret seg etter noen ganger hos han jeg var sammen med, men det er mange år siden og vi holdt ikke på så lenge. Og husker han sa noe som ga inntrykk av at han ikke trodde sin lykke over å få ligge med meg. Så jeg satser på prestasjonsangst. Jeg følte meg minst like heldig som han
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Ja, jeg er vel bare redd for at han ikke tente på meg? Men han gjentok flere ganger hvor deilig jeg er osv. Men det var kanskje bare for å være hyggelig? 😂 men jeg vet at jeg ser ok ut, har aldri fått noen klager 😉Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Ja, jeg er vel bare redd for at han ikke tente på meg? Men han gjentok flere ganger hvor deilig jeg er osv. Men det var kanskje bare for å være hyggelig? 😂 men jeg vet at jeg ser ok ut, har aldri fått noen klager 😉Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb Jeg opplevde at en fyr ikke fikk den opp i det hele tatt, den ble ikke litt stiv engang. Han avviste meg etter den kvelden. Da kan du tenke deg hva det gjør for selvfølelsen. Jeg har forøvrig heller aldri opplevd noe sånt før og har alltid fått høre jeg ser bra ut og alt det der.. Anonymous poster hash: 84ac0...cc8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Jeg opplevde at en fyr ikke fikk den opp i det hele tatt, den ble ikke litt stiv engang. Han avviste meg etter den kvelden. Da kan du tenke deg hva det gjør for selvfølelsen. Jeg har forøvrig heller aldri opplevd noe sånt før og har alltid fått høre jeg ser bra ut og alt det der..Anonymous poster hash: 84ac0...cc8 Det har garantert ikke noe med deg å gjøre. Han fikk vel prestasjonsangst (eller muligens var alt for beruset?), og synes det var så pinlig at han ikke ville treffe deg mer. Anonymous poster hash: d0dd5...c19 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Hatt kontakt med en mann over et par mnd. Har møttes 3-4 ganger. Vi har kysset mye, sendt mange dirty sms og slikt. I går kom vi til punktet hvor vi skulle ha sex. Jeg vet (tror?) at han tenner max på meg, han klarte ikke å holde mer enn tre min før han kom. Men det jeg la merke til var at han ikke var helt hard. Altså hard nok til å gjennomføre et samleie, men ikke hard slik en mann pleier å være når han er ordentlig kåt. Han virket ikke stresset, heller avslappet og casual. Hva kan grunnen være? Han har sendt meg mange bilder av pikken sin, hvor den er både stor og knallhard. Kan han ha vært nervøs selv om jeg ikke merket noe til det? Han virket veldig avslappet. Han hadde ikke drukket noe eller noe. Vi er 32 år gamle begge to.Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb Blir dere kvinner automatisk kåte så snart dere vet dere skal ha sex da eller? Dette er individuelt men det er iallfall ingen automatikk i at alle menn får steinhard pikk så snart det er tid for sex. Å bli kåt er en mental greie, og det er ikke sikkert man klarer å komme i den riktige stemninga, særlig hvis det blir alvorsprega. Og det trenger ikke synes på han. Dessuten er det stor forskjell på menn med tanke på på preferanser, hvor glad man er i sex osv. Noen er mer visuelle mens andre er helt oppslukt i dette med penetrasjon. Videre er det forskjell på hvor følsom man er dere nede, og noen kan ha erektil dysfunksjon av varierende grad, så det kan være mange grunner. Anonymous poster hash: 27fa8...888 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Blir dere kvinner automatisk kåte så snart dere vet dere skal ha sex da eller? Dette er individuelt men det er iallfall ingen automatikk i at alle menn får steinhard pikk så snart det er tid for sex. Å bli kåt er en mental greie, og det er ikke sikkert man klarer å komme i den riktige stemninga, særlig hvis det blir alvorsprega. Og det trenger ikke synes på han. Dessuten er det stor forskjell på menn med tanke på på preferanser, hvor glad man er i sex osv. Noen er mer visuelle mens andre er helt oppslukt i dette med penetrasjon. Videre er det forskjell på hvor følsom man er dere nede, og noen kan ha erektil dysfunksjon av varierende grad, så det kan være mange grunner. Anonymous poster hash: 27fa8...888 Hun skriver jo at hun har fått bilder av en steinhard penis tidligere. Jeg regner med at det kun er prestasjonsangst. Det er ikke noe problem (for de aller fleste) å bli opphisset når det begynner å lede til sex for første gang med en person man har truffet noen ganger tidligere. Bare tanken og synet får de fleste til å gå av skaftet. Noen ganger kan likevel prestasjonsangsten og nervøsiteten/usikkerheten ta overhånd slik at man ikke blir helt hard. Det er helt normalt og ganske vanlig. Anonymous poster hash: d0dd5...c19 2
frk91 Skrevet 12. juli 2015 #15 Skrevet 12. juli 2015 Holdt på med en fyr som aldri ble helt hard, og når han først fikk den opp så ble den som regel helt slapp etter en stund..Han sa selv det ikke hadde noe med meg å gjøre, og han sa ofte at han ikke forsto hvordan en som han kunne være med noen som var så bra som meg.. Selvtilliten min fikk seg likevel et stort knekk av at jeg ikke klarte å få han stiv uansett hva jeg prøvde. Etter 5 mnd klarte jeg ikke mer, og avsluttet alt med han.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #16 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har passert tredve og har ofte dette problemet første gang med en ny partner. På grunn av en medfødt tilstand som påvirker blodgjennomstrømningen, pluss at jeg har en skikkelig "grower" som gjør at det trengs mye blod for å bli hard, er penisen litt vanskelig å få steinhard. Det går helt fint hvis jeg er frisk og uthvilt, men hvis jeg er syk, full, sliten eller stressa blir det ofte litt halvveis. Til gjengjeld er den steinhard når den blir hard, og det blir den som regel. Jeg tror litt av grunnen til at det kan bli problemer når jeg er har en ny partner er at jeg vet den kan være litt vanskelig, noe som gjør meg litt stressa. Anonymous poster hash: 00414...82f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #17 Skrevet 12. juli 2015 Ja.. Jeg får vel satse på at det var prestasjonsangst, selv om han virket svært rolig Anonymous poster hash: 4d7ee...ceb 1
innsats Skrevet 13. juli 2015 #18 Skrevet 13. juli 2015 La mannen bli kjent med deg seksuelt, før dere fokuserer på samleie. Lett angst, prestasjonsangst, påvirker stoffet som forårsaker ereksjon. En mann med rett prestasjonsangst vil nok innerst inne gjøre alt han kan for at du som kvinne skal oppleve at du har god sex. La han gi, du trenger bare veilede han på veien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå