Gå til innhold

Nicky Hilton sin brudekjole!

Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Denne tråden burde ikke hete " Nicky Hilton sin brudekjole" men

" Se Hiltonsøstrene påkledd - for første gang siden slutten av 80-tallet"

Det blir 25-30 år til nestegang...

:fnise:  Du har nok rett i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Betale en halv million for ett par lag blondegardiner? Ja ja.

Brudekjoler i blonder er SVINDYRT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun har jo råd til det, så hvorfor ikke? Men det er ikke årslønn for meg en gang. Det er heftig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært god for 100 millioner dollar, så hadde du kjøpt kjole til en halv million du også...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Hadde du vært god for 100 millioner dollar, så hadde du kjøpt kjole til en halv million du også...

Ja, det kan hende, men de gardinene er ikke verdt det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Hun har jo råd til det, så hvorfor ikke? Men det er ikke årslønn for meg en gang. Det er heftig pris

Råd til det har hun, men den er ikke verdt det. Bare fordi det er en kjent designer, så er det fortsatt broren til Quang som jobber for H&M som lager de i Kina/ Bangladesh fyll inn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere andre om brudekjolen til Nicky Hilton?

http://www.seher.no/kjendis/nicky-hilton-bryllup-80488

Jeg synes den var nydelig, selv om den kanskje var aller finest på litt avstand etter min mening. ;)

Fin men syns den var litt voldsom med alt krimskramset som dekket hele kjolen. Sødtera så flottere ut hun i den blå kjolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råd til det har hun, men den er ikke verdt det. Bare fordi det er en kjent designer, så er det fortsatt broren til Quang som jobber for H&M som lager de i Kina/ Bangladesh fyll inn.

Prøv å hold deg litt skalig, ja du liker ikke kjolen, big deal! Du bruker også penger på ting andre ikke synes det er verdt å bruke penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Prøv å hold deg litt skalig, ja du liker ikke kjolen, big deal! Du bruker også penger på ting andre ikke synes det er verdt å bruke penger på.

Nei, bare nødvendig egentlig. Som veske bruker jeg plastposer feks. Er jo unødvendig da, kunne kjøpt meg et nett, så er noe sløsing der ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært vakker brudekjole. Synes det er flott anden er tilkneppet. Det erter imot rart at en som til vanlig har på seg utringede, lårkorte og musekorte kjoler velger en så tilkneppet og yndig kjole. Synes derfor ikke at stilen på kjolen passet til henne.

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt gjennomtenkt den kjolen der :P

:overrasket: å Gud! jeg gruet meg veldig til å se når hun gikk nedover trappene igjen, heldigvis gikk det fint da. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...