Gå til innhold

Nicky Hilton sin brudekjole!


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjolen kunne hatt litt mer utringing,men ellers var den veldig flott,litt Grace Kelly-aktig.

 

(Hadde helt ærlig forventet noe mer vulgært og smakløst siden det var henne,men det varer vel ikke lenge før hun viser seg i tacky antrekk igjen.Dette må være den mest smakløse kjolen jeg har sett på lenge:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3151380/Nicky-Hilton-puts-cheeky-display-Versace-white-dress.html)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke mye fin nei(den andre kjolen) men tacky er det vel storesøster som tar seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen kunne hatt litt mer utringing,men ellers var den veldig flott,litt Grace Kelly-aktig.

 

(Hadde helt ærlig forventet noe mer vulgært og smakløst siden det var henne,men det varer vel ikke lenge før hun viser seg i tacky antrekk igjen.Dette må være den mest smakløse kjolen jeg har sett på lenge:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3151380/Nicky-Hilton-puts-cheeky-display-Versace-white-dress.html)

ikke helt gjennomtenkt den kjolen der :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker blonder, men jeg synes de blondene ble litt for "heklet sengeteppe"-aktig? I hvert på hals- og brystpartiet. Og den andre kjolen det var linket til så det ut som hun har rappet et billig dusjforheng fra Biltema og tredd det på seg. Huff. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt gjennomtenkt den kjolen der :P

Eller det var vel akkurat det den var. All PR er god PR, vet du;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller det var vel akkurat det den var. All PR er god PR, vet du;)

Nicky Hilton er vel ikke akkurat kjent for å være så veldig PR-kåt. Men dårlig smak fordi at noe er grisedyrt kan alle få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært nydelig om hun kunne vist litt hals. Den ble veldig tilknappet synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller det var vel akkurat det den var. All PR er god PR, vet du;)

Ikke sikkert hu hadde sett for seg at hele ræva kom til å henge utenfor :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg syns det ble litt vel mye blonder uten noe hud, særlig når kjolen har høy hals og det er slør av samme sorten. Litt mer utringet og et annet slør/ikke slør hadde den vært veldig fin etter min mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest O___o

Denne tråden burde ikke hete " Nicky Hilton sin brudekjole" men

" Se Hiltonsøstrene påkledd - for første gang siden slutten av 80-tallet"

Det blir 25-30 år til nestegang...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kjolen kunne hatt litt mer utringing,men ellers var den veldig flott,litt Grace Kelly-aktig.

 

(Hadde helt ærlig forventet noe mer vulgært og smakløst siden det var henne,men det varer vel ikke lenge før hun viser seg i tacky antrekk igjen.Dette må være den mest smakløse kjolen jeg har sett på lenge:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3151380/Nicky-Hilton-puts-cheeky-display-Versace-white-dress.html)

Å, Gud hjelpe meg (helst henne først)!  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...