Gå til innhold

PMS problematikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har etter hvert blitt mer og mer oppmerksom på at jeg mest sannsynlig sliter med pms (har ikke alltid vært slik). Ca 14 dager før mensen begynner symptomene med oppblåst mage, litt småirritert og litt murringer i magen. Også tiltar det i styrke. Kan variere ett par dager når dette stopper - er gjerne ett par dager etter at mensen er begynt, men kan også slutte dagen før mensen starter. Men altså, når mensen starter og pms ikke har gitt seg så er det virkelig ille. Føles som en depresjon, og jeg kan ligge å grine uten grunn - og tenke veldig stygge tanker om de rundt meg. Uff... er det flere her som har det slik? Og har du evt noen gode råd mot dette? Veldig takknemlig for svar:)

Anonymous poster hash: c9449...295
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også slik.Det kan gå noen måneder mellom hver gang,men det er plagsomt uansett. Synes det har blitt litt bedre etter at jeg begynte å ta tilskudd av omega 3.Vurderer også å prøve nattlysolje. Har ingen gode råd å komme med desverre,men kanskje andre her har?

Anonymous poster hash: 62450...e99
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også slik.Det kan gå noen måneder mellom hver gang,men det er plagsomt uansett. Synes det har blitt litt bedre etter at jeg begynte å ta tilskudd av omega 3.Vurderer også å prøve nattlysolje. Har ingen gode råd å komme med desverre,men kanskje andre her har?

Anonymous poster hash: 62450...e99

Tusen takk for svar:) Ja, sånn er det hos meg også. Er ikke hver mnd som er like ille (denne var dessverre det, og midt i ferien selvsagt). Har forresten hørt at nattlysolje skal hjelpe. Kanskje verdt å prøve det? Får du også vrangforestillinger om ting? Og synes dårlig om folk du egentlig er glad i? Får jo så dårlig samvittighet av dette også....

Anonymous poster hash: c9449...295

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver..

spesielt ca en uke før mens..føler meg deprimert da og gråter lett..synes synd i kjæresten min som må bo sammen med meg denne perioden...

Jeg kjenner også veldig ømhet i brystene og føler meg "tyngre"i kroppen..gikk på vekten ca 3 dager før mensen og da veide jeg plutslig 2 kg mer så det er nok mer vann i kroppen...

Håper dette går over etterhver for oss alle som har det slik :)

Anonymous poster hash: 11b56...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...