Gå til innhold

God profiltekst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er et godt eksempel på en klein og dårlig profiltekst. Profilteksten din er full av krav du har til menn og hvordan de skal være (noe som ikke er særlig attraktivt) og avslutter det hele med noe av det kleineste som finnes: "Jeg biter ikke". 

En profiltekst skal si noe om deg. Ikke en rekke krav du har til menn. Hvilke menn som når opp til dine krav kan du finne ut av ved å lese andres profiltekster. Hvorfor skal noen egentlig ta kontakt med deg? "OI, jeg når opp til alle kravene, da MÅ jeg jo bare ta kontakt". Profilteksten din skal være spennende og interessant og få menn til å ønske å ta kontakt med deg. Når jeg leser profilteksten her tenker jeg mer: "Oh God... Why..."

Anonymous poster hash: 24b38...d47

Helt enig! Det første jeg tenkte var at dette var mange krav å leve opp til. Det er vel ikke akkurat det signalet man bør sende ut. Det forteller leseren at du sitter på den andre kanten med et "denied"-stempel klar i hånden. En slik tekst gjør deg ingen tjenester.

Følg rådene som mange har skrevet. Du må male et bilde av deg selv i ord og beskrive deg som en person man vil ha lyst til å snakke med.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...