AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Søt og snill jente fra Oslo er lei av singellivet. Leter etter en mann som er det samme. Du er klar for noe seriøst og har alle tidligere forhold bak deg. Du er attraktiv og har ting på stell. Du er minst 180 høy, og gjerne litt handy Du liker å reise og utforskeverden, og tar meg med ut i verden for å oppleve nye ting. Du vet å behandle kjæresten din som en prinsesse. Er dette deg, så ta kontakt da vel! Jeg biter ikke Anonymous poster hash: 27bf4...209
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Kjekk og grei mann fra Oslo er lei av singellivet. Leter etter en jente som er det samme. Brystene dine er minst D cup, og du lager mat og stryker skjorter som en gudinne. Anonymous poster hash: 67652...a79 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Skal det være et tåpelig forsøk på å sammenligne høyde med pupper? Patetisk. Anonymous poster hash: 27bf4...209 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Denne teksten sier jo ingenting om deg, bare hva slags menn du liker. Hvorfor skal gitte menn gidde ta kontakt? Det eneste det hviler på er egentlig bildet av deg, og da kan du forvente mange generiske meldinger fra menn som bare kunne tenke seg et ligg. Anonymous poster hash: 64cfc...e4e 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Dette er et godt eksempel på en klein og dårlig profiltekst. Profilteksten din er full av krav du har til menn og hvordan de skal være (noe som ikke er særlig attraktivt) og avslutter det hele med noe av det kleineste som finnes: "Jeg biter ikke". En profiltekst skal si noe om deg. Ikke en rekke krav du har til menn. Hvilke menn som når opp til dine krav kan du finne ut av ved å lese andres profiltekster. Hvorfor skal noen egentlig ta kontakt med deg? "OI, jeg når opp til alle kravene, da MÅ jeg jo bare ta kontakt". Profilteksten din skal være spennende og interessant og få menn til å ønske å ta kontakt med deg. Når jeg leser profilteksten her tenker jeg mer: "Oh God... Why..." Anonymous poster hash: 24b38...d47 13
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Skal det være et tåpelig forsøk på å sammenligne høyde med pupper? Patetisk.Anonymous poster hash: 27bf4...209 Mener du puppekrav er urimelig mens høydekrav er greit? Hvorfor?Anonymous poster hash: 8a0b5...71e 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Ser ikke noe galt i å skrive det du gjør,men pass på å få med litt info om deg selv også. Vi vil så klart ha menn over 180,de fleste av oss som kan få det. Anonymous poster hash: 15f4a...071 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Mandig og snill mann fra Oslo er lei av singellivet. Leter etter ei jente som er det samme. Du er klar for noe seriøst og har alle tidligere forhold bak deg. Du er attraktiv og har ting på stell. Du er maks 165 høy, og gjerne litt leken Du liker å stryke klær og vaske, og lar meg komme hjem til et ryddig og vasket hus. Du vet å behandle kjæresten din som en konge. Er dette deg, så ta kontakt da vel! Jeg biter ikke Anonymous poster hash: 24b38...d47 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Mandig og snill mann fra Oslo er lei av singellivet. Leter etter ei jente som er det samme. Du er klar for noe seriøst og har alle tidligere forhold bak deg. Du er attraktiv og har ting på stell. Du er maks 165 høy, og gjerne litt leken Du liker å stryke klær og vaske, og lar meg komme hjem til et ryddig og vasket hus. Du vet å behandle kjæresten din som en konge. Er dette deg, så ta kontakt da vel! Jeg biter ikke Anonymous poster hash: 24b38...d47 Why not? Jeg kunne svart på den. Anonymous poster hash: 15f4a...071
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Why not? Jeg kunne svart på den. Anonymous poster hash: 15f4a...071 Hvorfor? Anonymous poster hash: 24b38...d47 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Dette er et godt eksempel på en klein og dårlig profiltekst. Profilteksten din er full av krav du har til menn og hvordan de skal være (noe som ikke er særlig attraktivt) og avslutter det hele med noe av det kleineste som finnes: "Jeg biter ikke". En profiltekst skal si noe om deg. Ikke en rekke krav du har til menn. Hvilke menn som når opp til dine krav kan du finne ut av ved å lese andres profiltekster. Hvorfor skal noen egentlig ta kontakt med deg? "OI, jeg når opp til alle kravene, da MÅ jeg jo bare ta kontakt". Profilteksten din skal være spennende og interessant og få menn til å ønske å ta kontakt med deg. Når jeg leser profilteksten her tenker jeg mer: "Oh God... Why..." Anonymous poster hash: 24b38...d47 Helt enig! F.eks skriver jeg gjerne hvilke filmer og musikk jeg liker, da det er en stor interesse jeg har og da regner jeg med at de som har samme interesse blir mer interessert i min profil. Skriver også et par ting om hva jeg har gjort (f.eks backpacket i Sør-Amerika) fordi det er en veldig fin åpning for den andre personen. Hvis jeg har "krav" så er de gjerne humoristiske. "Jeg vil ha en mann som børster tennene hver kveld." Anonymous poster hash: 523d4...811 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Hvorfor? Anonymous poster hash: 24b38...d47 Fordi den har selvironi !!!! Anonymous poster hash: 15f4a...071
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #13 Skrevet 11. juli 2015 Fordi den har selvironi !!!! Anonymous poster hash: 15f4a...071 På hvilken måte? De som skriver slikt mener jo hvert eneste ord. Anonymous poster hash: 24b38...d47 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #14 Skrevet 11. juli 2015 På hvilken måte? De som skriver slikt mener jo hvert eneste ord. Anonymous poster hash: 24b38...d47 nei Anonymous poster hash: 15f4a...071
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #15 Skrevet 11. juli 2015 nei Anonymous poster hash: 15f4a...071 Jo. Det er nettopp derfor de skriver en profiltekst som utelukkende dreier seg om hva slags krav de har i en partner. Det er åpenbart det som står i hovedinnlegget og den motteksten jeg skrev ikke er ment humoristisk (for de som skriver sånt). Anonymous poster hash: 24b38...d47 2
Sandie Skrevet 11. juli 2015 #16 Skrevet 11. juli 2015 (endret) Det er best å ikke skrive for mye,og som andre her sier:Skriv noe om hvem du er,og ikke ha for mange krav.Luk heller ut de du ikke vil ha kontakt med på en diskre måte.Hvis jeg ser profiler med kravlister går jeg raskt videre,selv om jeg oppfyller kravene. Endret 11. juli 2015 av Sandie 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #17 Skrevet 11. juli 2015 Søt og snill jente fra Oslo er lei av singellivet. Leter etter en mann som er det samme. Du er klar for noe seriøst og har alle tidligere forhold bak deg. Du er attraktiv og har ting på stell. Du er minst 180 høy, og gjerne litt handy Du liker å reise og utforskeverden, og tar meg med ut i verden for å oppleve nye ting. Du vet å behandle kjæresten din som en prinsesse. Er dette deg, så ta kontakt da vel! Jeg biter ikke Anonymous poster hash: 27bf4...209 Jeg er svak for høye menn, gjerne over 180, og så er det en fordel om du kan å svinge hammeren. Jeg biter ikke, hardt *blunk* Fortell gjerne mer om deg selv, og bruk skjønnlitterære grep. Hvis du kan vinkle noe positivt, så gjør det. For å sette det på spissen er det bedre å si at du 'elsker livet' enn 'hater døden'. At du liker høye menn er bedre enn å sette det opp som et punkt på en kravliste. Lykke til. Hvordan du utformer teksten vil spille en ganske stor rolle for hvilke fisker du får på kroken. Du slipper kanskje at mange småsei biter på hvis du krever mye, men da kan det hende at agnet ditt ikke frister for storlaksen heller.Anonymous poster hash: c4c14...746 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #18 Skrevet 11. juli 2015 Mener du puppekrav er urimelig mens høydekrav er greit? Hvorfor?Anonymous poster hash: 8a0b5...71e Pupper er noe seksuelt. Skriver du puppekrav i profilen din så viser du at du har null sosiale antenner. Anonymous poster hash: 27bf4...209
Okapi Skrevet 11. juli 2015 #19 Skrevet 11. juli 2015 Mens høyde har...praktisk applikasjon? Har du ikke gardintrapp? 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #20 Skrevet 11. juli 2015 Pupper er noe seksuelt. Skriver du puppekrav i profilen din så viser du at du har null sosiale antenner. Anonymous poster hash: 27bf4...209 Krav om høyde er overfladisk. Skriver man høydekrav i profilen din så viser du at du har null sosiale antenner. Jeg fatter faktisk ikke hvorfor det er OK å føre opp en viss høyde som krav eller å spørre menn umiddelbart om høyden deres. Det er faktisk nøyaktig det samme som å spørre etter andre kroppsmål - slik som midjemål, brystmål, etc. Det er ingen grunn, annet enn overfladiske, til å spørre om dette. Anonymous poster hash: 24b38...d47 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå