Becky Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 (endret) Jeg ser det er så mye triste ting her på forumet. Mangel på likes, folk blir forlatt, hjerter knust, for lite selvtillit, lite tro på seg selv.. Vi alle mennesker har våre kamper. Jeg kommer til å oppdatere dette innlegget med linker som styrker selvtillit og gir oss mer tro på oss selv. (Dere kan gjerne poste ting dere og). Grunnen til dette er fordi jeg jobber med meg selv nå også. I løpet av en dag tenker vi tusenvis av tanker, mange av disse er veldig negative og lite realistiske! La oss få litt positive tanker her!☺️ Var veldig vanskelig for meg å skrive alle disse positive tingene om meg selv, akkurat som om at jeg ikke mente de, men jeg har gjort det, og er glad for det! Det er så mye lettere å skrive negative ting, og det er trist, for slik burde det ikke være. Vær stolt av deg selv, uansett hvor vanskelig det kan være til tider. Skriv 10 positive ting om deg selv. Meg: - tolmodig - lyttende - nysgjerrig - fornuftig (til en viss grad 🙈) - snill - pen - målrettet når jeg virkelig vil noe - flink til å skrive sanger - flink til å synge - sterk Så fint å se så mye bra respons på dette Her er noen bra selvtillitsboost videoer : Akkurat denne er nok mest rettet mot oss jenter, og er kanskje litt religiøs, men den er likevel veldig fin og har hjulpet meg på noen dårlige dager! Denne jenta er bare helt skjønn! Mange av videoene hennes handler om å bygge selvtillit og ha tro på seg selv. Så det er det bare å sjekke ut. Denne er nok litt mer ment for alle, altså de to første var nok mest rettet mot oss jentene. Denne er sterk og har mange gode poeng, en video som satt i gang en tankeprosess hos meg.. Endret 12. juli 2015 av Becky 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Godt tiltak! Oppegående Pliktoppfyllende Lite kranglete Morsom Skolesmart Konkurranseinnstinkt Slank Inkluderende Ærlig Filosoferende Mann Anonymous poster hash: c703a...e60 3
Gjest The damned Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Ja,er ganske vanskelig å finne positive ting ved meg selv,men jeg burde nok bli flinkere til det selv. -Snill.(ikke dumsnill) -Jordnær. -Empatisk. -Fleksibel -Nysgjerrig. -Kreativ.(til en viss grad) -God til å lytte. -Lojal. -Flink til å lage mat. -Selvstendig.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 -Morsom -Snill -Empatisk - Lyttende -Spontan( er det en positiv egenskap?) -Fått høre at jeg er god sosialt -Utadvendt(iallfall innimellom) -Nysgjerrig -Inkluderende Dette var noe dritt å skrive. Kommer ikke på flere heller. Hater at jeg ikke har noen talenter. Kan verken synge, stå på henda, snakke et annet språk, spille instrument, lage mat. Niks, nada, null. Og det er fordi jeg alltid gir opp for fort, klarer ikke gjennomføre ting. Oog der kom det negative, ja. Mye lettere å hakke på seg selv Anonymous poster hash: d79d3...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Jeg er ikke flink til å finne positive ting med meg selv, men jeg vet jeg har flere gode egenskaper. Så jeg får forsøke å finne ti positive ting. - Oppmerksom på mennesker rundt meg og gjør handlinger ut fra hva jeg ser (alt fra å gi komplimenter til og sjekke om narkomane puster hvis de ser døde ut) - Flink i jobben min (sykepleier) - Jeg får til det jeg vil - Selvstendig - Lite kranglete og kortsint - Som regel alltid i godt humør - Søt-rar - Drømmende - Høflig - Nysgjerrig jente24. Anonymous poster hash: 6c575...1a9 2
Atea Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Bra tiltak ts, så jeg forsøker meg jeg også. søkende humoristisk empatisk kreativ sterk fleksibel løsningsorientert inkluderende rettferdig (prøver) god lytter 2
Lalunaa Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Tålmodig Snill Inkluderende Har et ressurs orientert syn på mangfold Empatisk Slank Kreativ Raus Positiv Omsorgsfull 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Selvstendig Målbevisst Tålmodig Sporty Inkluderende og ikke rasistisk Åpen for de fleste Glad i å være alene , men også med andre Samarbeidsvillig og opptatt av teamarbeid Forsiktig med å åpne meg for fremmede Opptatt av andres følelser Kvinne i tyveårene Anonymous poster hash: f842a...202 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Kvinne i 30 årene: Tålmodig Snill Rettferdig Omsorgsfull Empatisk Fornuftig Avbalansert Ærlig Uhøytidelig Kreativ Anonymous poster hash: 15c6e...69e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Ærlig Tolmodig Uhøytidelig Aksepterende (dømmer ikke) Flink til å kle meg Pen Morsom Smiler nesten hele tiden Flink til å argumentere for min sak Flink til å vise menneskene i livet mitt at jeg setter pris på de Anonymous poster hash: f105c...8f5 2
Gjest FruPotter Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 - Ærlig - Åpen og imøtekommende - Omsorgsfull - Fornuftig - Spontan (er ikke alltid like greit å være spontan, men av og til er det bra!) - Flink å synge - Selvstendig - Liker ikke føtter generelt, men til å være føtter så synes jeg mine er helt grei å se på. De er små, smale og myke. Jepp, så da vet dere det, haha! - Jeg liker øyefargen min. - Når jeg først bestemmer meg for noe, så fullfører jeg. Det liker jeg ved meg selv/er fornøyd med.
Jacuzzi Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Smart Kreativ Lidenskapelig Hardtarbeidende Musikalsk Utholdende Søt Sterk Frilynt Kompromissløs (he he, bra for meg, ikke fullt så bra for alle andre hele tiden) Kjenner fingrene klør etter å liste opp 10 negative ting som en motvekt, men skal la være for denne trådens skyld 27 år
Misophonia Skrevet 11. juli 2015 #14 Skrevet 11. juli 2015 - Imøtekommende - Genuin - Ærlig - Inkluderende - Fornuftig - Smart - Pålitelig - Snill - Morsom - Omsorgsfull 1
Purple Diamond Skrevet 11. juli 2015 #15 Skrevet 11. juli 2015 - sterk (fysisk og etterhvert også psykisk) - pene øyne - lyttende - til å stole på - ærlig - hjelpsom - snill - tålmodig - ryddig - liker høyden min 1
SiMa Skrevet 11. juli 2015 #16 Skrevet 11. juli 2015 Kreativ. Omsorgsfull. Flink til å lage mat og bake. Formfull kropp som er fine å riste med. Glad. Tålmodig. Sterke muskler. Flink til mye håndarbeid. Flink til å jobbe med glass. Flink til å lære bort. Det var ti, ikke vanskelig i det hele tatt. Hva med en ny utfordring? Skrive ti (nye?) positive ting om deg selv hver dag? Ikke lov å jukse ved å se hva du skrev dagen før/tidligere? Tror mange kan få seg en overraskelse. Du vrir hjernen for å finne noe positivt, det samme gjør du neste dag, og finner kanskje ti helt nye ting. (Eller to nye og åtte gamle.) 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #17 Skrevet 11. juli 2015 - Empatisk - Tålmodig - Psykisk sterk - Glad i dyr - Målbevisst, klarer alt jeg setter meg som mål - Intelligent - God lytter - Ærlig - Fornuftig (ikke hele tiden, men veldig fornuftig når det gjelder de viktige tingene i livet) - God selvinnsikt Anonymous poster hash: f8e6e...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #18 Skrevet 11. juli 2015 * stå-på-vilje * omtenksom * engasjert i lokalsamfunnet i den grad som passer mine egne kvalifikasjoner (jeg er beredskapsvakt i Røde Kors) * serviceinnstilt * systematisk * trofast mot min egen familie og mine venner * ulike halvparten av de som skriver i samlivsforumet her har jeg tillit til min mann med tanke på hans sosiale liv. * jeg har bilsertifikatet * jeg har bestått en full bachelorgrad som er rettet direkte mot det jeg jobber som. * jeg er med på å oppdra en flott gutt (min sønn), og har dermed normalt gode evner i den rollen. Anonymous poster hash: b1d67...b1c 1
Gjest Belle âme Skrevet 11. juli 2015 #19 Skrevet 11. juli 2015 (endret) Tar 11 eg, sida eg er så glad i meg sjølv 😂 Skoleflink. Sjamerende. Flink å lage mat. Smart. Underholdande. Uutholdende. Omtenksom. Ærlig. Viser sterkt at eg bryr meg om det eg bryr meg om. Sjølvironisk. Veldig sterk psykisk. Jah, eg er eit flott og praktfullt menneske. Endret 11. juli 2015 av Belle âme
weetos Skrevet 11. juli 2015 #20 Skrevet 11. juli 2015 Positiv Utadvendt Trofast Inkluderende Snill Ærlig Hjelpsom God mor Flink å lage mat Tålmodig Dame, slutten av 20 årene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå