Gå til innhold

MENN hvordan riding er deiligst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja sex skal jo nytes av begge, men nettopp dette som du sier med gi og ta, er nettopp å gi jeg føler jeg bidrar med når jeg rir opp og ned - fordi det syntes HAN er godt, og det er jo stort sett han som styrer i andre stillinger så riding er egentlig min måte å gi på for å ikke bli kalt passiv i senga. Bare synd at det ikke er så godt for meg, for om jeg istedet gnukker frem og tilbake når jeg sitter oppå kjennes det jo ikke like deilig ut for gutten som opp og ned og da kan jeg fort bli sett på som en dårlig elsker?!

Hva annet av stillinger og triks i senga kan en kvinne bidra med for å avlaste mannen i jobbinga? (utenom blowjob)

ja jeg twerker også men det gir meg absolutt ingen nytelse selv, utenom sykt vonde lår...

Anonymous poster hash: fc04a...0f2

Andre stillinger er jo f.eks omvendt misjonæren. Hvorav dama er på toppen :P Evt at mannen ligger på ryggen og sprer med beina så står du med ryggen mot han, bøyer deg fremover i doggystilling og får han til å penetrere deg sånn. Da kan du jobbe hele tiden mens han ligger der å nyter. Obs! Funker ikke for alle.. Du er da avhengig av at mannen har en penis som ikke står bøyd oppover og er for hsrd, jeg har typisk "bananpenis" har prøvd denne stillingen og pikken min bare datt ut igjen, i tillegg til at den ikke var et snev behagelig for meg. Men om penisen til mannen din er litt tøyelig er den god for begge :) Eller så kan du jo søke på nettet etter stillinger hvor kvinnen jobber :)

Anonymous poster hash: 9a46b...079

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gnikking kan være digg det, men du må "gnikke" langt nok opp til at kukhodet får nok friksjon av "åpningen" som jo er trangere enn resten for at vi får like mye ut av det som vanlig "inn og ut". Så gnikk i vei, men prøv en litt annerledes teknikk på det. Gnikk lengre opp (mot han/magen), men IKKE langt nedover, det kan gjøre jævlig vondt. Så får både du og han glede av den stillingen, og ikke bare han.

Åpningen er ikke trangere enn resten. Ikke om man har sterk skjedemuskulatur hvertfall.

Anonymous poster hash: b7b8a...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke til å ri i det hele tatt jeg :( har ALDRI ridd en mann... Skjønner ikke hvordan man får det til? Har jeg veldig svake lårmuskler eller noe?:/

Anonymous poster hash: 99a10...45a

AnonymBruker
Skrevet

Om jenta ligger på rygg og blir fingret og koser med seg selv, hadde dere menn blitt opphisset om hun da sa at hun kommer og ba deg komme inni henne? :)

Anonymous poster hash: 25ad9...a7d
Skrevet

- Roter hoftene. Frem og tilbake OG opp og ned. Eksperimenter litt, så finner du nok noe som funker både for deg og ham

- Finn en vinkel der inn/ut funker for deg og. Len deg over ham, bøy ryggen og forsøk å heve og senke hoftene (gir inn/ut-bevegelse). Eksperimenter med hvor langt ned du bøyer deg, og hvor langt frem du har hoftene.

Finner du riktig vinkel kan du og la han ta tak i hoftene dine og gjøre grovarbeidet. Fint å variere med hvis du er sliten.

AnonymBruker
Skrevet

- Roter hoftene. Frem og tilbake OG opp og ned. Eksperimenter litt, så finner du nok noe som funker både for deg og ham

- Finn en vinkel der inn/ut funker for deg og. Len deg over ham, bøy ryggen og forsøk å heve og senke hoftene (gir inn/ut-bevegelse). Eksperimenter med hvor langt ned du bøyer deg, og hvor langt frem du har hoftene.

Finner du riktig vinkel kan du og la han ta tak i hoftene dine og gjøre grovarbeidet. Fint å variere med hvis du er sliten.

Ja jeg gjør alle de tingene, men det kjennes jo ikke godt for meg. Gjør det kun for han. Det var vel egentlig det jeg spurte om i tråden,hva om kjentes godt for menn, men er det bare teit og gir menn ingenting om kvinnen gnukker seg frem og tilbake bare?

Anonymous poster hash: fc04a...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...