AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #21 Skrevet 12. juli 2015 Fordi de har liten tid. Omtrent alle jentene har langt hår og hvis de skal begynne å vaske og tørke håret sier det seg selv at det tar laaang tid. Forøvrig begynner de med svømming i 2 klasse og dusjing i 4 klasse her hvor vi bor. Hva synes ungene selv om dette da? Synes de det er greit å ikke få vaske håret etter gymtimene? Anonymous poster hash: 76c29...a31
Rararara Skrevet 15. juli 2015 #22 Skrevet 15. juli 2015 Hva synes ungene selv om dette da? Synes de det er greit å ikke få vaske håret etter gymtimene? Anonymous poster hash: 76c29...a31 De er da i nesten like mye aktivitet i friminuttene også. Førsteklassinger tåler godt å ikke dusje etter gymmen. Det er da bare å dusje hjemme etterpå. Ser for meg hvor mye tid som skulle gått med om 30 førsteklassinger skulle skiftet, hatt gym for så å dusje iløpet av en time.. Uansett.. Her begynner de å dusje etter gym i fjerde eller femte klasse. De hadde fire timer svømming i første klasse. Kan se ut som svømming blir kuttet ut nå som kommunen skal spare penger igjen, så hvordan det blir med svømming oppover gjenstår å se, men som sagt, de startet i første klasse. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #23 Skrevet 16. juli 2015 De er da i nesten like mye aktivitet i friminuttene også. Førsteklassinger tåler godt å ikke dusje etter gymmen. Det er da bare å dusje hjemme etterpå. Ser for meg hvor mye tid som skulle gått med om 30 førsteklassinger skulle skiftet, hatt gym for så å dusje iløpet av en time.. Uansett.. Her begynner de å dusje etter gym i fjerde eller femte klasse. De hadde fire timer svømming i første klasse. Kan se ut som svømming blir kuttet ut nå som kommunen skal spare penger igjen, så hvordan det blir med svømming oppover gjenstår å se, men som sagt, de startet i første klasse Det er ikke 1.klassinger som ikke dusjer jeg snakker om. Innlegget jeg kommenterer forteller om unger fra 4.klasse og oppover som dusjer etter gymtimene,men ikke får lov til å vaskehåret når de dusjer.Jeg synes det er drøyt å nekte de hårvask, selv om jeg skjønner at det tar lenger tid i dusjen hvis de skal rekke å vaske hår. Anonymous poster hash: 76c29...a31 1
Arkana Skrevet 16. juli 2015 #24 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Begge deler begynte de med i første klasse her (de fleste barneskolene i kommunen har egne basseng). De er klare på at dusjing etter gym ikke er nødvendig så tidlig, men at de opplever at det er lettere for barna å begynne med dette tidlig framfor å plutselig skulle være nakne sammen først i tredje eller fjerde og at de synes det er en god rutine å etablere. Endret 16. juli 2015 av Arkana
Rotemor Skrevet 16. juli 2015 #25 Skrevet 16. juli 2015 Slutten av 3 har de dusjet et par ganger. Begynner fast i 4. Vi har ingen svømmehall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå