Gå til innhold

Den lille tråden om bitre kvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bitre kvinner som til tross for at de har alle muligheter i verden her i Norge, velger MER tradisjonellt enn kvinner i mindre likestillte land!

 

Utdyp gjerne. :)

Anonymous poster hash: 3e11d...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesp! Dette er jo bare nok en tråd om alt som er galt med norske kvinner. Bare med bitter som fortegn hele tiden. Den samme gamle smørja jeg er ganske lei av å lese. Det blir ganske så gnålende i lengden. God natt TS.

Anonymous poster hash: d9987...4f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Bare avspor så mye du bare vil. Når TS har lagd tråden mister han/hun også all kontroll over den. :laugh:

Det gjelder for de fleste tråder, men dette er en såkalt bittertråd. Stedet hvor de bitre kan forklare oss ikke-bitre hvor bitre andre bitre egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare avspor så mye du bare vil. Når TS har lagd tråden mister han/hun også all kontroll over den. :laugh:

Det er dårlig debattskikk og slik jeg har forstått det så godtar ikke mod avsporing bare fordi det er hvite riddere som står bak. Men greit å vite hvor du står på nettetikette.

Anonymous poster hash: 39e77...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder for de fleste tråder, men dette er en såkalt bittertråd. Stedet hvor de bitre kan forklare oss ikke-bitre hvor bitre andre bitre egentlig er.

Du kan kutte ut avsporingen. 

Anonymous poster hash: 39e77...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre kvinnfolk som sier alle mannfolk er drittsekker fordi et par mannfolk dumpa dem.

 

dvs.

 

Generelt alle(uansett kjønn) som skal generalisere, snakke ned og trakassere det annet kjønn fordi de sjøl er litt vonbrotne. 

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke lange tråden detta, gitt. Det kjenner jeg at jeg er litt bitter for.

Endret av Petra75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis en tråd som appellerer til bitre menn = de som henger på kg og kaller så å si alle kvinner med meninger for bitre.



Anonymous poster hash: 6f3e8...bde
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lange tråden detta, gitt. Det kjenner jeg at jeg er litt bitter for.

Nei kom igjen, nå viser du prinsessenykker her. Totalt uakseptabelt. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre kvinner som ønsker kvotering av kvinner i arbeidslivet, men ikke ønsker snakk om "kvotert inn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Foresten. Her på KG skriver bitre kvinner at bæsjen beveger seg, og slike ting.

Anonymous poster hash: d9987...4f8

 

Det er jo sant: Bæsjen beveger seg ut av endetarmen, ned i doen, ut i kloakken og forhåpentligvis bortover til et renseanlegg.

 

Har man ubevegelig bæsj så har man forstoppelse  :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et dårlig eksempel. Mange mannfolk er bare ute etter sex, da det blir mye mas, krav og styr i et forhold. Har flere kompiser som tenker slikt og fra en manns synsvinkel gir det mening. Kvinner vil ikke forstå dette, da kvinner og menn tenker litt forskjellig. Det er ikke galt å bare være ute etter sex, så lenge man ikke gir inntrykk av noe annet.

Enig( med at menn er ute etter sex)men DELVIS uenig ang mas,krav og styr da dette er noe dere kan velge selv. Om dere kommer i et forhold med en masekjerring så går det ann å sette ned foten og forklare at sutring og sånt aksepterer man ikke.

Dette har jeg gjort selv(ang andre ting)og jeg måtte gjøre det flere ganger til det tilslutt endte med at jeg dumpet han,pga han ikke forandret seg..det er hva man må gjøre:sett grenser/still krav,fungerer det ikke så gi 1-2 sjanser,når de er brukt opp så er det Hadet bra. Å fortsette i et forhold i flere år etterpå og så klage over masekjerringer kan de bare takke seg selv for:)

Var jeg bitter much nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...