AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Dette gjelder ikke barn men poster den her siden sannsynligvis flere her som vet om problemet! Jeg har hatt rar bæsjerutine den siste stunden den er heller ikke normal i utseende, og etter å ha lest en tråd om mark i forbindelse med kløe/kribling i rompehullet - som jeg også har, men som jeg har tenkt at bare er svette eller hår forårsaker, sjekket jeg bæsjen min i dag. Se for dere et område med gress-siv som blåser frem og tilbake i vinden, svaier frem og tilbake. Sånn bevegede bæsjekladden min seg! Jeg prøvde å dytte noe papir nedi for å se om jeg fikk noe dyr opp på å papiret men det fikk jeg ikke. Det var store bølge bevegelser og jeg tenkte etterhvert at dette må jo være luft trekk nedi doskåla/rørene, men nei, denne bevegelsen viser seg ikke i vannet der nede ellers! hjelp! Er det mulig at jeg har mark? Hvordan kan jeg finne ut det, når jeg ikke får sett meg selv ordentlig i rompa, selv med speil? Hvordan får man egentlig mark? Har ikke spist noe uvanlig uten om frukt fra utlendingsjapper Anonymous poster hash: 369b8...d95
Belima Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Les dette: http://www.lommelegen.no/artikkel/mark-i-magen
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Det er så enkelt at du henter opp bæsjen med hånden din og sjekker. Del den gjerne i to. Hvis det er noe spesielt som du ser, så ta den med til fastlege for sjekkAnonymous poster hash: 9ab8b...8e8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Åherregud, jeg hadde fått så innmari noia og satt meg på akutten til de hadde blitt nødt til å ta meg inn. Klør det en plass nedentil så gå til lege, beveger bæsjen din så gå hvertfall til lege!!! Ta på deg gummihansker, ta litt papir og klem opp en liten bit å se hva du finner. Uansett hva det er, ring å få en eller annen akutt time i dag. Hjelpes meg, jeg får frysninger her jeg sitterAnonymous poster hash: ad3dd...d9b
Safiye Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøringer samt. svar. - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Legg en tråd e.l i toalettet nå du, så ser du fint at den beveger,på seg. Det er strøm i toalettet. Anonymous poster hash: 8fa42...3c2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Jeg prøvde det, med nettopp en tråd og den lå helt stille flytende, før den sank til bunns og ble liggende i ro... !!! Prøvde å sjekke bæsjen min i dag men den løsner seg bare opp såfort jeg tar i den Anonymous poster hash: 369b8...d95
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Hvorfor har mitt innlegg blitt slettet?? Det var ikke latterliggjøring, det er det jeg har gjort når jeg har mistenkt småmark... Sette seg på huk, finne frem et speil, ha godt lys og se om du ser noe. Ærlig talt. Anonymous poster hash: e5aae...c3e
Gjest lipgloss Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Kjøp ormkur tabeletter på apotek trenger ikke resept:)) alle voksne med små barn har opplevd dette en eller annen gang,det er småmark du har fått,du har gått med det lenge å da kan de bli litt lange.1 tabelett så er du kvitt dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå