AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har de siste månedene fått noen kviser eller nærmere byller i underlivet. De har vært store, vonde og det har ofte kommet ut puss og inngrodde hår. Jeg trodde i begynnelsen at dette var en reaksjon av voksingen (selv om jeg har vokset meg i flere år). Det har blitt verre når jeg har hatt stramme bukser på. Jeg hadde ganske vondt med relativt store byller på onsdag, og prøvde febrilsk å få tak i private hudleger og fastlegen min. Ingen hadde noe ledig, og jeg ringte derfor legevakten. De ba meg komme inn og jeg fikk antibiotika på resept, uten at legen forklarte meg nærmere hva dette var. Jeg forsto det som at det var en slags infeksjon. Har noen andre vært bort i dette, og fungerere antibiotika mot det? Jeg begynte på antibiotika i går, men følte i dag at det har blitt verre igjen (kanskje blir det verre før det blir bra) Håper på svar Anonymous poster hash: 59418...de1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Du er sikker på at det ikke er herpes? Er du testet for kjønnssykdommer? Dette kan gjøres gratis på helsestasjon, i Oslo er det bla. Olafia klinikken og Sex & Samfunn som tilbyr dette. De er ihvertfall ganske kviselignende og vonde, og det kan komme blank-gult puss ut, men ikke hvit talg som kommer ut fra kviser. Kjønnsvorter , eller mollusker kan det også være, men det skal ikke gjøre fullt like vondt. På legevakten jobber de med almennsykdom og symptombedøving, så det er lurt å uansett dra til en helsestasjon/sexklinikk/gynekolog så raskt du kan, så vil han/hun henvise deg videre til hudlege om nødvendig. Det finnes privat gynekolog i Oslo som er oppe og ledig i morgen lørdag! Søk på gynekolog og byen din så skal det komme opp mange nyttige treff. Anonymous poster hash: e4e85...b7f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Du er sikker på at det ikke er herpes? Er du testet for kjønnssykdommer? Dette kan gjøres gratis på helsestasjon, i Oslo er det bla. Olafia klinikken og Sex & Samfunn som tilbyr dette.De er ihvertfall ganske kviselignende og vonde, og det kan komme blank-gult puss ut, men ikke hvit talg som kommer ut fra kviser. Kjønnsvorter , eller mollusker kan det også være, men det skal ikke gjøre fullt like vondt.På legevakten jobber de med almennsykdom og symptombedøving, så det er lurt å uansett dra til en helsestasjon/sexklinikk/gynekolog så raskt du kan, så vil han/hun henvise deg videre til hudlege om nødvendig. Det finnes privat gynekolog i Oslo som er oppe og ledig i morgen lørdag! Søk på gynekolog og byen din så skal det komme opp mange nyttige treff. Anonymous poster hash: e4e85...b7f Herpes varer ikke i månedsesvis. Det høres mer ut som en bakteriell infeksjon med stafylokokker. Da kommer også byller. Bare fortsett med antibiotiken, ts, og vask klærne godt. Anonymous poster hash: c7e7d...d82
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Eventuelt kan det være hidradenitt. Anonymous poster hash: f1391...be8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå