Erazor Skrevet 21. juli 2015 #21 Skrevet 21. juli 2015 Kjenner ingen som har snudd på hælen når de har kommet så langt at de har sett musen til dama. Selvsagt er det en mulighet for at det kan skje, men så lenge hygienen er bra og stemningen er god, så tror jeg damene bryr seg mer om utseendet på musen enn det menn gjør.
Arabella Skrevet 21. juli 2015 #22 Skrevet 21. juli 2015 Jo. BMI over 24,9 klassifiseres som overvekt. BMI er likevel kun en pekepinn, og er ikke et fasitsvar. Anonymous poster hash: 22c23...982 Du har sikkert rett i dette. Men når jeg tenker overvekt, tenker jeg fedme. Du er ikke feit med en BMI på ca. 25 når du er 170 cm.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #23 Skrevet 21. juli 2015 Du har sikkert rett i dette. Men når jeg tenker overvekt, tenker jeg fedme. Du er ikke feit med en BMI på ca. 25 når du er 170 cm. Dersom man skal bruke BMI må man nesten bruke korrekte termer. En BMI på 25-29.9 klassifiseres som overvekt. En BMI på over 30 klassifiseres som fedme (som her igjen deles inn i to klasser). Jeg ser ikke helt hvorfor du trekker inn høyde i tillegg til BMI. BMIen er jo utregnet både etter høyde og vekt, så at BMIen skal sees opp mot høyden ser jeg ikke hensikten med. Anonymous poster hash: 22c23...982 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #24 Skrevet 21. juli 2015 Vet du hva? Du må gå til legen din, forklare og vise problemt, da får du svar på om problemet er synlig for folk flest eller bare for deg selv. Og om dette er et så stort problem at du blir henvist videre til vurdering hos kirurg. Det er fastlegen og kirurgen som avgjør om du kan opereres for det offentliges midler, ikke brukerne på KG. (En operasjon i underlivet som ikke er tvingende nødvendig anbefaler ingen.)Anonymous poster hash: 49f0a...090
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #25 Skrevet 21. juli 2015 Jeg har begynnende grevinneheng. Tror du jeg får? Kan ikke gå i kortermetAnonymous poster hash: 924b1...6a5
Arabella Skrevet 21. juli 2015 #26 Skrevet 21. juli 2015 Dersom man skal bruke BMI må man nesten bruke korrekte termer. En BMI på 25-29.9 klassifiseres som overvekt. En BMI på over 30 klassifiseres som fedme (som her igjen deles inn i to klasser). Jeg ser ikke helt hvorfor du trekker inn høyde i tillegg til BMI. BMIen er jo utregnet både etter høyde og vekt, så at BMIen skal sees opp mot høyden ser jeg ikke hensikten med. Anonymous poster hash: 22c23...982 Jeg tenkte feil her. Hodet mitt følger ikke ordentlig med alltid. Jeg er trett.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #27 Skrevet 21. juli 2015 *Sukk* Svært så ofte det dukker opp slike tråder? Svar: http://www.ung.no/oss/helse/23109.html jeg har litt bollemus, ikke så mye. kan jeg få fjernet den? det jør at jeg ikke har så bra sexliv, for jeg liker ikke den delen. :'( Hei. Det er synd at dette plager deg så sterkt. Jenters underliv er litt forskjellig, og det er helt normalt å ha "bollemus". Det er ingenting du kan gjøre med dette, annet enn å akseptere kroppen din slik den er. Har undersøkt litt på nettet og det som går igjen er at gutter elsker jenter med bollemus og synes det er utrolig sexy! Så, tenk heller at du har noe som gjør deg spesiell og som mange vil misunne deg for. Vennlig hilsen helsesøster Anonymous poster hash: 97a59...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #28 Skrevet 21. juli 2015 Du kan ikke trene vekk bollemus. Søstren min er 160 og har bollemus når hun veide 45 kg og 100kg. Jeg vet dette fordi hun nevnte det for meg og hun syns det var ekkelt. Men man kan bruke bikini som dekker bollen mer. Også kan man ha lengre tshorter for å dekke til. Var en episode på keeping up with the kardashians der hun khloe snakket om at hun har samme problem. Så kanslje du kan trøste deg selv med at du er ikke alene. Og at menn elsker bollemus. Anonymous poster hash: 4c6a0...971
ForvirretJente94 Skrevet 21. juli 2015 #29 Skrevet 21. juli 2015 Men tror du at det går vekk om jeg blir slankere?
Arabella Skrevet 21. juli 2015 #30 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Dette er mer folkelig sagt, en "bollemus". Venusberg - Wikipedia Endret 21. juli 2015 av Vidalita
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå