AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Hei. Jeg har de siste ukene vært under så mye stress at matlysten er nesten null. Jeg kan fint bare spise et måltid i løpet av dagen + kanskje en banan eller en yogurt. But that's it. Idag har jeg spist: Kylling i sursøt saus. En porsjon. En banan. Er dette for lite, eller går det greit å spise litt mindre mat enn det man pleier? Anonymous poster hash: 482f4...815
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Det går jo greit en dag eller to, men ikke over lang tid. Anonymous poster hash: 4ffa1...9fd 1
Safiye Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Hei! Jeg er nødt til å stenge tråden din iht. forumreglene våre: * Selvmordstanker, selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge disse temaene, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Kvinneguiden ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner. - Pavilion, mod
Fremhevede innlegg