AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #21 Skrevet 15. juli 2015 Er det noe damer er jævlige med så er det å spre usanne rykter den dagen det blir slutt ...såpass at jeg kvier meg enormt for å gå iforhold til noen gang. Virker som de skal hevne seg dagen lang da ...men med mindre du har noe som underbygger disse ryktene konkret noe som jeg ser at du har så er saken en helt annen. Da går det ihvertfall an å tolke substansen i ryktene om ditt og datt... Anonymous poster hash: 4c9e8...a12 Ok. Så siden eksen min (som er en mann) oppfører seg teit og sprer rykter osv så er alle menn sånn? Kan man ikke av og til tenke litt innover og ta sitt eget ansvar for ting som skjer? Jeg har 1. bestemt meg for å overse hva eksen min sier for han vet sannheten og jeg vet sannheten 2. Alle menn er ikke sånn som han, og jeg skal aldri slippe en sånn fyr inn i livet mitt igjen. Ferdig med den saken. Elleeer jeg kan 1. Tenke at alle menn er ryktespredere og dumme 2. Legge meg ned og aldri slippe en mann inn i livet mitt. Juhuuu Anonymous poster hash: c4bca...9af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå