AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Har møtt en fyr jeg liker utrolig godt helt til for noen timer siden da jeg fikk vite noen ganske dårlige rykter.. Han har ei datter med svigersøstra til min beste venninne som han ikke tar ansvar for... ... Hun solgte leiligheta si og flyttet inn til han. Fire dager etter på gjorde hn det slutt... ... De to siste månedene de var sammen pusset svigerfaren opp mye i huset. Han jobbet ser hver dag... På toppen av det hele var han utro. Han liker meg også utrolig godt og vi er på bølgelengde når det gjelder humor, sex, væremåte osv... Vi har vært bekjente lenge, men nettopp begynt å se hverandre. Hva gjør jeg nå? Jeg må jo fortelle han at jeg vet? Fikk vite det av flere personer som kjenner både han og eksen.Anonymous poster hash: be93b...81b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Gjør deg selv en tjeneste, hold deg unna! Ville uansett tatt det opp med han. Det er jo alltids en liten tjanse for at han angrer og har endret seg. Meeen jeg tviler siden har fortsatt ikke stiller opp for barnetAnonymous poster hash: e9f8e...f2b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Gjør deg selv en tjeneste, hold deg unna! Ville uansett tatt det opp med han. Det er jo alltids en liten tjanse for at han angrer og har endret seg. Meeen jeg tviler siden har fortsatt ikke stiller opp for barnetAnonymous poster hash: e9f8e...f2b Ja jeg skal det... Faen. Anonymous poster hash: be93b...81b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Jeg er ganske streng på det, vis en mann har barn han ikke tar ansvar for er jeg ikke interessert,Uansett hva annet som er bra. Føler sjansen er større for at han finner på å gjøre det igjen. Anonymous poster hash: 8d958...74d 1
Petra75 Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Hvis du liker ham, så gi ham i hvert fall muligheten til å forklare seg. Rykter bør man ta med en klype salt - de forteller gjerne bare den ene siden. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Hvis du liker ham, så gi ham i hvert fall muligheten til å forklare seg. Rykter bør man ta med en klype salt - de forteller gjerne bare den ene siden. Ja jeg har snakket med han og fikk forklaringer, men han vil snakke mer når han kommer hjem på mandag. Vi liker hver andre for godt til at vi bare avslutter. Ts. Anonymous poster hash: be93b...81b
ClosedParadise Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Uff, for noe dritt! Synd å få vite om sånt når dere allerede har det bra ilag. Men, hvis det er sannhet så er det jo best at du trekker deg unna for din egen skyld.. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Oppdatering: Ble enige om at han skulle få fortelle mer om dette når han kom hjem. Skreiv melding i går for å høre hva han skulle på kvelden. Fikk meldingen i dag og et bilde der han skreiv at han snart tok kveld. Det han derimot har glemt, den dusten, er å sjekke hva som er med på bildet. I bakgrunn ligger det en lommebok som ikke er hans. Jeg skriver: "Duu... Hva slags lommebok er det som ligger i bakgrunnen på bildet du sendte?" Tar litt tid før jeg får svar. Så skriver jeg: "Busted liksom". Da får pipa en annen lyd. "Hva mener du med busted? ;p" "Hvis det er slik at jeg ikke kan gjøre "noe" er den greia mellom oss litt for seriøs enn jeg trodde liksom" "Jeg vet ikke hva du tenker om meg men jeg blir veldig usikker nå.. Men jo det er en pengbok og det er ikke min." Lenge leve troa på andre mennesker.. Han får ikke flere svar hos meg. Anonymous poster hash: be93b...81b
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Han der burde du bare kaste i søpla!! Håper du har gjort det !
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Han der burde du bare kaste i søpla!! Håper du har gjort det ! Dette er mest sannsynlig en trolletråd. TS fikk vite noen rykter i går ettermiddag (noe som satte i gang tvilen), og plutselig har han sendt et bilde med en annen sin lommebok (noe som er helt absurd å reagere på med mindre man har vært sammen med hverandre i lang tid). Innen kl 9 i dag morges er hun helt ferdig med fyren. Anonymous poster hash: e50b9...b66 2
Arca Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Rykter sier du? Tror du trenger mer håndfaste ting, og gjerne fra flere kilder.
Gjest O.G. Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Det er jo ikke bare rykter hvis det faktisk er sant alt det stygge som blir sagt.
Arca Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Det er jo ikke bare rykter hvis det faktisk er sant alt det stygge som blir sagt. Nei, det er vel det som er greit å få slått fast...
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Dette er mest sannsynlig en trolletråd. TS fikk vite noen rykter i går ettermiddag (noe som satte i gang tvilen), og plutselig har han sendt et bilde med en annen sin lommebok (noe som er helt absurd å reagere på med mindre man har vært sammen med hverandre i lang tid). Innen kl 9 i dag morges er hun helt ferdig med fyren. Anonymous poster hash: e50b9...b66 Ååårh.. disse trollene.. hvorfor ??? Man blir jo så engasjert...
Ellen_35 Skrevet 12. juli 2015 #15 Skrevet 12. juli 2015 Har møtt en fyr jeg liker utrolig godt helt til for noen timer siden da jeg fikk vite noen ganske dårlige rykter.. Han har ei datter med svigersøstra til min beste venninne som han ikke tar ansvar for... ... Hun solgte leiligheta si og flyttet inn til han. Fire dager etter på gjorde hn det slutt... ... De to siste månedene de var sammen pusset svigerfaren opp mye i huset. Han jobbet ser hver dag... På toppen av det hele var han utro. Han liker meg også utrolig godt og vi er på bølgelengde når det gjelder humor, sex, væremåte osv... Vi har vært bekjente lenge, men nettopp begynt å se hverandre. Hva gjør jeg nå? Jeg må jo fortelle han at jeg vet? Fikk vite det av flere personer som kjenner både han og eksen.Anonymous poster hash: be93b...81b Fortell hva du vet. høres ut som feil person å forelske seg i, noe som du har gjort tydeligvis. Hadde du brukt hode, ikke hjertet, hadde du ikke trengt å vurdere det en gang. Høres ut som en skikkelig tulling. De forandrer seg YTTERST sjeldent!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 Er det noe damer er jævlige med så er det å spre usanne rykter den dagen det blir slutt ...såpass at jeg kvier meg enormt for å gå iforhold til noen gang. Virker som de skal hevne seg dagen lang da ...men med mindre du har noe som underbygger disse ryktene konkret noe som jeg ser at du har så er saken en helt annen. Da går det ihvertfall an å tolke substansen i ryktene om ditt og datt... Anonymous poster hash: 4c9e8...a12
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #17 Skrevet 13. juli 2015 Ts her. Jeg fikk først høre det fra bestevenninna mi siden hennes samboer er broren til eksen hannes. Når jeg fikk vite alt dette rullet ballen videre og jeg snakket med den andre bestevenninna mi om dette... Søstra hennes jobbet med eksen før og hun kunne fortelle mye mer, ikke bare om han men også henne. Nei jeg er ikke forelsket men ble fort betatt pga kjemien oss i mellom. Anonymous poster hash: be93b...81b
Vannflaska Skrevet 15. juli 2015 #19 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Hadde ikke hørt på alt som ble sagt men heller fulgt magefølelsen og hatt litt is k magen. Endret 15. juli 2015 av Vannflaska
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #20 Skrevet 15. juli 2015 Har du snakka med han nå da..? Ts her. Ja eller han kom på besøk og snakket for det meste. Forklarte at siden vi ikke hadde definert hva vi holder på med så synes han det ikke var så mye å ta på vei for. Jeg sporte han om hva han hadde gjort om situasjonen var omvendt, og da svarte han at han hadde ventet til jeg hadde kommet hjem for å se hva som skjedde videre. Dette skrev vi om da han fortsatt var der nede. Har også fått mer info fra ei anna venninne om at det forholdet som han var i før var ikke bare hans skyld til at det ble som det ble med tanke på ryktene. Han har svart ærlig og fortalt mye om hva som gikk galt og merker at han er redd for å miste meg både i ord og handlinger. Konklusjon: Han er veldig på og jeg er mer tilbakelent og må overbevises kraftig før noe skjer videre. Anonymous poster hash: be93b...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå