AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har blitt henvist til brystsenteret til ultralyd og mammografi. Hvor lang til pleier det å ta før jeg får brev om når jeg har fått time? Løper til postkassen, greit å vite om jeg kan forvente en uke fra henvisningen eller to uker... Anonymous poster hash: cfd2e...e52
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Avhenger av hastegraden legen har skrevet på henvisningen, og hva ansvarlig lege der du er henvist mener. Men du kan sikkert belage deg på ett par uker, bli heller overrasket om det kommer før, i alle fall midt i fellesferien. Anonymous poster hash: 4e145...373
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Normalt får du time innen en uke for klinisk mammografi på BDS. Nå er det jo fellesferie, så det kan nok gå 10-14 dager vil jeg tro Anonymous poster hash: e5e75...d49
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Ring på mandag og forhør deg. Det er enklere å gi deg en time på telefon når du spør enn å sende deg en time i posten. Er du på telefon leter de gjerne frem henvisningen mens du venter. Har de alt funnet time til deg får du beskjed i telefonen.(unntaket er dersom du treffer på en du ikke bør treffe på....)Anonymous poster hash: e19b1...304
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Takk for svar. Legen sa de hadde mye å gjøre nå så jeg fikk sikkert ikke time før begynnelsen av august. Men vil gjerne få brevet så jeg ihvertfall har en dato å se frem til.. Anonymous poster hash: cfd2e...e52
Ragg Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Ring de, kanskje de har en avbestilling som du kan få. Jeg har nettopp vært selv, løp til postkassen hver dag og når endelig timen kom så var det et par ukers ventetid. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Takk. Ringte idag og fikk time i begynnelsen av august. De hadde ikke funnet en time til meg enda da jeg ikke hadde høy prioritet (jeg er 23,men har store ujevnheter i brystet og er hoven i lymfeknutene i armhulen og brystet). Hadde jeg ikke ringt ville jeg nok fått time senere. Vet det er lite sannsynlig at det er kreft (er vel en pr år under 25 som får brystkreft) men jeg er veldig glad jeg slipper å vente lenge. Anonymous poster hash: cfd2e...e52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå