himmeloghav Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg synes det er veldig umotiverende å skulle dra på treningsenter nå i varmen. Å trene ute er heller ikke fristende. Blir så slapp av varmen. Hvordan trener du om sommeren?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Går masse i fjellet, eller i skogen om knærene trenger en pause. Løper også litt. Jeg har eget styrkerom hjemme som jeg trener i som vanlig. Anonymous poster hash: cc274...55a
Gjest me2u Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Jogger som altid året rundt. Tar bare 30 minutter av dagen min og føles alltid utrolig digg etterpå. Endret 10. juli 2015 av me2u
melatonin Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Sommer som vinter er trening alltid deilig! Om sommeren er det jo nesten tomt på senteret, elsker det!! Litt klamt og svett på senteret så klart, men hvis jeg skulle ha 2 mnd uten styrketrening hadde jeg dødd. Er ellers i masse aktivitet ute, sykler, løper. går fjellturer, padler kajak osv.
Nana Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Jeg trener litt mindre nå når det er sommertimelan på treningssenteret og alle favoritt-timene har ferie. Jogger 2-3 ganger i uka i stedet og det blir jo mye mindre enn å trene å Elixia 5 ganger i uka. Er generelt ikke spesielt glad i utetrening. Gleder meg veldig til alle instruktørene kommer tilbake og kan begynne med timer igjen!
Rast Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Ja, det er beste tiden å være ute i naturen for min del. Jogger og går i fjellet, sykler og telter når jeg får tid. Det beste med sommern må være å slippe å ha på seg ulltøy og likevel fryse halvt ihjel! Selv om det ikke er noen varme her enda. Når det først blir varmt så liker jeg å være ute så lenge som mulig og dra på fisketur, fjelltur, telttur og bare nyte naturen natt og dag. Trener kun utendørs da, bare så det er sagt.
Gjest FruPotter Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Det er om sommeren jeg trener mest. Får plutselig mer lyst til fysisk aktivitet når sola kommer fram. I mørketida blir jeg lei, sliten og umotivert. Vet ikke hva det er
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Jeg trener ikke hardt da, men jeg går litt "harde" turer. Når det har vært veldig varmt så har jeg gått turer veldig tidlig og veldig sent. Sånn typ 06:30 om morgenen og 22:30 om kvelden
Fame Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Skjønner ikke at folk synes det er deilig å trene.. skulle ønske jeg og syntes det
Brofessor Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 ja trener om sommern. er i syden nå men trener hver dag fordet, sykkelturer hver dag og treningsstudio. er heldigvis air condition der så det går fint
Fame Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 Kan for øvrig svare med å si at jeg sliter meg gjennom joggeturer i skogen om sommeren. Prøver på 2-3 ganger i uka.
melatonin Skrevet 10. juli 2015 #12 Skrevet 10. juli 2015 ja trener om sommern. er i syden nå men trener hver dag fordet, sykkelturer hver dag og treningsstudio. er heldigvis air condition der så det går fint Heldig! treningsenteret vårt skryter av et flott aircondition, men det funker nok ikke helt som dem vil.. vinduene står på vidt gap og masse vifter rundt om kring Var på treningsferie i fuertoventura i 40 varmegrader hver dag, treningssenteret der var det mye mer behagelig temperatur.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #13 Skrevet 10. juli 2015 Jeg trener ikke jobber hele ferien også, så jeg trøstespiser før, under og etter jobb. Trene gjør jeg før og etter ferien. Av en eller annen grunn greier jeg ikke kombinere skole/jobb med trening. Blir utslitt og da har man ikke energi til å trene etterpå. Trente om morgenen før skolen, men nå er det jo ferie. Føler alle bare spiser og drikker det de vil, og jeg henger meg påAnonymous poster hash: 908a7...06a
Savannah87 Skrevet 10. juli 2015 #14 Skrevet 10. juli 2015 Orker ikke å trene på senteret nå på sommeren. Synes det er så varmt der! Nå sykler jeg mye og går turer i skog og fjell. Svømmer hvis det er varmt nok i vannet. Deilig å ta en pause fra treningssenteret.
FantasDick Skrevet 10. juli 2015 #15 Skrevet 10. juli 2015 Jeg trener ikke på senter akkurat nå, men går turer med bikkja og så løper vi gjerne i skogen på kvelden - når det er litt kjøligere. Normalt trener jeg på senter om sommeren også, er i en kjeller og har et greit vifteanlegg der så det er passe kjølig uansett.. Men nå har jeg falt helt av lasset med graviditeten og alt.
Christiania_Oslo Skrevet 10. juli 2015 #16 Skrevet 10. juli 2015 Trener helst på kvelden, da er det svalt og deilig. Å trene ute under stekende sol er ikke gøy, men å være i aktivitet er supert! Man kan svømme,sykle,spille frisbee,badminton,leke vannkrig med barna etc....man må ikke tenke på trening som enten løfte vekter eller løpe langturer, er mye dagligaktivitwt som også er trening:)
Purple Diamond Skrevet 11. juli 2015 #17 Skrevet 11. juli 2015 Det er ofte veldig varmt, men jeg må trene uansett. Trener helst styrke, og går jeg mer enn en uke uten blir det veldig tungt å starte igjen. Så prøver å unngå så mange dager uten.
Tibbie Skrevet 11. juli 2015 #18 Skrevet 11. juli 2015 Vel, den varmeste dagen vi har hatt i sommer er 11 grader, så er ikke noe problem for meg Men når jeg er på varme steder trener jeg ikke så mye, nei. Men jeg spiser mindre og gjør mye. Er ute å går, drikker utepils, bader... Så er fortsatt i mer aktivitet enn kaloriinntaket er. Sommerene i Norge er alltid uansett korte (for de i Norge som får sommer ), så å bytte ut joggingen med å chille på stranda vil ikke gjøre en overvektig, akkurat. Hehe
OPIgirl Skrevet 11. juli 2015 #19 Skrevet 11. juli 2015 Jeg synes det er veldig umotiverende å skulle dra på treningsenter nå i varmen. Å trene ute er heller ikke fristende. Blir så slapp av varmen. Hvordan trener du om sommeren? Ja, trener 6 dager i uken året rundt.
boooooo Skrevet 11. juli 2015 #20 Skrevet 11. juli 2015 Selvfølgelig så trener jeg! Trening gir meg glede! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå