Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når ny bredbåndsleverandør flytter alt fra eksistrerende, må du da passe på når denne overflyttingen skjer i forhold til hva du har betalt av faktura. 

Opplevde nå at jeg flyttet over til ny leverandør men gammel krever 1,5 mnd betaling likevel.. er dette riktig da? 

Anonymous poster hash: 98a56...53c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på binding og oppsigelsestid. Du må lese kontrakten din.

Anonymous poster hash: 6671b...60a

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs om du har binding. Alt skal skje automatisk, men du er likevel pliktig til å sjekke at alt går som det skal.

Anonymous poster hash: d6843...78a
AnonymBruker
Skrevet

har ikke binding

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke bindingstid, men jeg har oppsigelse. Om jeg sier opp nå i juli, må jeg betale ut august. Regner med det er sånn de fleste steder

Anonymous poster hash: 1ccf3...236

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vel jeg hadde betalt ut juni og linja ble stengt 22 juni hvorfor skal jeg betale for juli da?

AnonymBruker
Skrevet

Når sa du opp avtalen da? Er det som tels

Anonymous poster hash: 1ccf3...236

Skrevet (endret)

vel jeg hadde betalt ut juni og linja ble stengt 22 juni hvorfor skal jeg betale for juli da?

Les posten over. Trolig oppsigelsestid. Ofte må betale dobbelt om man bytter (ny og gammel leverandør/abbo). Endret av Herandjetzt
AnonymBruker
Skrevet

stemmer ikke oppsigelse var 21,5 ovetagelse av ny leverandør var 22.6. 

Det er faen meg ulovig og det sitter noen jævla enfoldige idoter på kundeservice som har fått jobben sin fordi mamma ringte inn og sa at de skulle jobbe der. De skal ha betalt 1 mnd ekstra. 

Men greitt, jeg vet hvilket helvete på jord selskap jeg aldri skal benytte for fremtiden. 

Gjest Blondie65
Skrevet

Du har oppsigelsestid, dvs at når du sier opp i midten av måneden vil oppsigelsen gjelde fra 1. I neste måned og ut den måneden. Uansett er det vanlig å få en bekreftelse når man sier opp. Har du lest den?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg byttet nylig fra Homenet til NGT. Homenet prøvde seg og på å mene at oppsigelsen gjaldt fra datoen NGT tok over. De snudde ganske fort da jeg påpekte at de selv hadde ringt meg måneden før for å få meg til å bytte mening. Det hadde visst "skjedd en feil".

Anonymous poster hash: 977c7...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...