Gå til innhold

Merkelige fetisjer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå blir sikkert flere å rope over seg med troll.

Men det kan jeg forsikre om at jeg ikke er, til tross for at jeg ikke føler meg helt innenfor "normalen" når det kommer til tenningsmønstre.

Jeg er ei jente mellom 20-25 år (nøyaktig alder vil jeg ikke fortelle i fare for å bli gjenkjent).

Jeg tenner først og fremst på å bli sett naken av fremmede, og aller helst av mye eldre fremmede menn. Den ultimate sexfantasien er at en eldre mann 50-60 årene ser meg onanere og blir tent av det og at han etter å ha kikket i smug en stund kommer inn og hjelper meg å avslutte.

Har halvveis levd ut denne fantasien et par ganger, blandt annet forran husverten jeg nå leier leilighet hos (onanerer ofte med åpne gardiner og vet han har sett meg flere ganger). Men det er risikabelt, vet ikke hvordan kona ville reagert om hun plutselig så det.

Men for meg er det så tennende at jeg klarer ikke å la være med det.

Ønsker å leve ut fantasien til det fulle å ha sex med en mye eldre mann.. Men jeg har kjæreste på min egen alder så kan jo ikke akkurat gjøre det..

Er det normalt å tenne på slikt??

Anonymous poster hash: 1a92c...47f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ekshibisjonisme er i alle fall en mainstream fetisj, og hun her sier ganske rett ut at hun tenner på at andre ser henne naken

https://tv.nrk.no/serie/trekant/MYNT15000809/sesong-1/episode-8

Det er noen, ikke mange, som får utløp for slike fantasier ved å ta av seg buksene, skru på webkamera, rette det mot skrittet og onanere anonymt på Nakenprat. Da strømmer på med kommentarer fra unge, gamle, noen par, noen få kvinner og mange menn. Sikkert gamle menn også. Det er en ganske uskyldig måte å vise seg frem på, såfremt man ikke viser ansiktet en gang og kjønnsleppene en annen gang, da man nok aldri kan være helt trygg på at ingen lagrer opptak.

Anonymous poster hash: 4be6d...300

Gjest 100%naturlig
Skrevet (endret)

Nå blir sikkert flere å rope over seg med troll.

Men det kan jeg forsikre om at jeg ikke er, til tross for at jeg ikke føler meg helt innenfor "normalen" når det kommer til tenningsmønstre.

Jeg er ei jente mellom 20-25 år (nøyaktig alder vil jeg ikke fortelle i fare for å bli gjenkjent).

Jeg tenner først og fremst på å bli sett naken av fremmede, og aller helst av mye eldre fremmede menn. Den ultimate sexfantasien er at en eldre mann 50-60 årene ser meg onanere og blir tent av det og at han etter å ha kikket i smug en stund kommer inn og hjelper meg å avslutte.

Har halvveis levd ut denne fantasien et par ganger, blandt annet forran husverten jeg nå leier leilighet hos (onanerer ofte med åpne gardiner og vet han har sett meg flere ganger). Men det er risikabelt, vet ikke hvordan kona ville reagert om hun plutselig så det.

Men for meg er det så tennende at jeg klarer ikke å la være med det.

Ønsker å leve ut fantasien til det fulle å ha sex med en mye eldre mann.. Men jeg har kjæreste på min egen alder så kan jo ikke akkurat gjøre det..

Er det normalt å tenne på slikt??

Jeg vet ikke om dette kan kalles fetish, som du selv skriver at er en fantasi. Syns selv det mer høres ut som at dette mer dreier seg om en fantasi eller et behov for å ha sex og onani sammen med en eldre mann. Du bekrefter det selv, at du har onanert når han har sett deg gjøre det.

Du er ikke avviker eller kan heller ikke se det som veldig unormalt. Det er mange unge som både fantaserer og har sex med eldre menn/damer. Men aldersforskjell på mer enn 25 år er ikke fult så vanlig, men absolutt ikke unormalt. Kan være at du underbevist trekkes mot den modne, trygge og erfarne mannen som kan sakene sine og kan bringe deg til ekstase og sterk nytelse.

Er nok litt skummelt med husverten, hvis han har dame. Også for deg når du har kjæreste. Men skulle du bli singel er der bare å teste dette og se og leve ut fantasien. Ofte er fantasien i seg selv nok til å bringe deg til de store høyder å gi deg fantastiske orgasmer uten å måtte leve det ut.

Endret av 100%naturlig
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har husverten reagert da? Har han sett på? 

Anonymous poster hash: 37f63...55d
AnonymBruker
Skrevet

takk for fine svar! Godt å høre at jeg ikke er helt unormal, har skammet meg en god del for disse fantasiene.

Husverten har nok reagert positivt på det han har sett, fikk melding en kveld når kona var utenbys om jeg ville komme opp og dele en flaske vin med ham. Har også sett en gang at han fikk reisning når han sto å så på (så ikke ansiktet hans pga plasseringen av vinduet, men så en stor feit reisning der han sto ute i hagen, han sto også å strøk litt på seg selv utenpå shortsen).

Jeg takket nei til å dele vinen med ham, fantasien om han er bedre enn å leve det ut (av hensyn til kona og min egen samvittighet overfor kjæresten min). Vet ikke om jeg ville tort å leve det ut heller, er litt redd at fantasien faktisk er mye bedre enn om det virkelig hadde skjedd, vil på en måte ikke ødelegge fantasien ;)

Ts her foresten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en lignende fantasi, men da hovedsakelig menn rundt 35-45 år. Min fantasi går begge veier, enten at mannen ser meg og blir opphisset og kjeler litt med seg selv, eller at jeg tilfeldigvis ser mannen onanere.

Jeg ser ikke noe rom for å oppfylle denne fantasien. Selv er jeg 20 år og singel, så sånn sett har jeg ingen forpliktelser. Uheldigvis ligger ikke forholdene til rette for å oppfylle en slik fantasi. Ikke alle har husverter som har fullt innsyn til soverommet sitt. :) 

Anonymous poster hash: 37f63...55d
Skrevet

Min tidligere Sub var slik og gjorde ofte det samme. Og vi møttes litt annerledes - men basically - jeg var fyren som gjorde avsluttningen for henne. Og da sa det et veldig godt "Poff" i hodet på henne.

Hun hadde også en skamfølelse rundt det - men den ble hun kvitt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...