AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Evt. guider/videoer på nett om hvordan man runker, suger og har sex med noen? Anonymous poster hash: 03ab8...d11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Hvor gammel er du...? Anonymous poster hash: 1cdd5...47f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Hvor gammel er du...? Anonymous poster hash: 1cdd5...47f 18 Anonymous poster hash: 03ab8...d11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 xvideo.com Anonymous poster hash: 1fbdd...c22
Teodorosaurus Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Det beste er vel få en til å lære deg opp. F.eks meg.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Da jeg gikk på vgs for noen år siden, ble det sagt noe om at "Den som tror han er ferdig utlært, er ikke utlært, men ferdig". Nå er jeg bare 12 år eldre enn deg, TS, og har hatt like mange partnere i løpet av den tiden. Men jeg har inntrykk av at utsagnet stemmer når det gjelder sex også. Joda, grunnprinsippene bak runking, suging og samleie har jo alltid vært de samme. Men det er likevel mye forskjellig som kan avgjøre om opplevelsen er god eller dårlig, selv med samme person fra gang til gang. Derfor begynner man på en måte litt på nytt for hver nye partner, fordi man må lære seg hvordan den nye personen liker det, og finne ut hvordan man sammen kan gjøre opplevelsen best mulig for begge parter. Det er i alle fall min erfaring. Og, øvelse gjør mester ... Anonymous poster hash: 1aafb...c1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå