AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Hvilken stilling er best når man har sex første gang? Hva er best for jenta og hva for gutten? Anonymous poster hash: 8d4d8...51a
Toxicwonderland Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Jeg vil tro misjonærstillingen er mest behagelig, og mest vanlig, første gang man har sex Den fungerer jo for begge såå :D
Peter007 Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Jeg vil tro misjonærstillingen er mest behagelig, og mest vanlig, første gang man har sex Den fungerer jo for begge såå :D Det er nok misjonæren som er mest vanlig når en debuterer seksuelt. Dette er vel den enkleste formen for mennesker og spesielt om de er usikre.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Hvilken stilling er best når man har sex første gang? Hva er best for jenta og hva for gutten? Anonymous poster hash: 8d4d8...51a Misjonæren er jo grei den men er det ikke bedre for jenta å være på toppen? Da kan hun regulerer penetreringens dybde og tempo mens i misjonæren er det stort sett gutten som gjør jobben.. For ikke å snakke om hvor kleibt det er å ligge å stirre hverandre midt i øynene under jomfruturen... Jeg stemmer for jenta på toppen! Anonymous poster hash: 96fad...9a3
Gjest Fl0werp0wer Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Ville anbefalt misjonær den første/de første gangene
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Misjonæren er jo grei den men er det ikke bedre for jenta å være på toppen? Da kan hun regulerer penetreringens dybde og tempo mens i misjonæren er det stort sett gutten som gjør jobben.. For ikke å snakke om hvor kleibt det er å ligge å stirre hverandre midt i øynene under jomfruturen... Jeg stemmer for jenta på toppen!Anonymous poster hash: 96fad...9a3 Den første gangen gjør det mer vondt enn det er godt for jenta sin del, så veldig greit å kunne slappe av så mye som mulig for en best mulig opplevelse. Man ser nok mer av ansiktene til hverandre ved ridning også, i misjonæren er det lettere å gjemme ansiktet og bare være så nær partneren som mulig. Jeg er veldig glad min første gang var misjonær, og at han ikke så grimasene mine Faktisk ble jeg beskyldt for å lyve om at jeg var jomfru, så effektivt var det. Anonymous poster hash: 23855...c73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå