Gå til innhold

Nå er jeg også blitt frue!!!:-) (langt!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig tilbake! Og storkoser meg med min herlige mann!

De siste dagene før bryllupet ble hektiske nok likevel,trass alt som var klart i god tid. Kusina mi lagde både invitasjoner og bordkort, samt blomsteroppsatser til bordet, brystbuketter og buketten min. Det gikk med bortimot 70 iriser, 120 roser og x antall pakker brudeslør. Men det ble lekkert.

Lørdagen begynte hos frisøren klokka ni, da var brudepiken min såvidt ferdig. 10 år gammel og i ekstase over å få være brudepike. Hun hang på meg som borrelås hele lørdagen!:-)

:-) Jeg var ferdig sminket og påkledd allerede 14:00, da var det en halv time å vente på bilen. Heldigvis var den litt tidligere ute og tok meg og broren min med på en liten kjøretur rundt i byen.En kjempefin,gammel veteranbil fra 1926, pusset og byntet. Mange stoppet,pekte og vinket og jeg var så nervøs og flau at jeg holdt på å dø.

Omsider var på tide å kjøre opp mot kirken, og da vi kom dit hadde ikke alle fått somlet seg inn enda, så vi måtte vente litt borti gata. Men omsider stod vi da der og ventet på at dørene skulle åpne seg,og jeg skalv da Mendehlsons begynte. (Stakkars brodern har vel fortsatt avtrykkav neglene mine i armen!) :ler: :oops:

Jeg så et hav av folk, og registrerte halvveis at jentene fra jobben var der, men klarte ikke fokusere ordentlig på noe. Ikke før jeg møtte blikket til min kjære...DA ble jeg noenlunde rolig igjen, men var fortsatt rimelig klam i hendene. Vielsen var fin, men gikk altfor fort. Jeg rakk liksom aldri å skjønne bæra før vi var på vei ut igjen,og utgangsmarsjen vår husker jeg ikke at jeg hørte i det hele tatt! :-)

Ute ble vi omringet av folk,og alt var totalt kaos en stund, men omsider hadde vi fått hilst alle (tror jeg...) og gjestene kunne settte seg i bussen og dra til festen.

Fotografen var heldigvis avslappende og trivelig,og jeg er spent på å få se bildene.Tok en serie bilder i området rundt kirken, og jeg tror og håper at de ble bra.

Så var det inn i bilen, og til festlokalet, som var blitt pyntet SÅÅÅ nydelig. Et enormt gavebord var satt opp,samt et eget bord til gjesteboka, og alle hade fått velkomstdrink.(Kir.Tror det var godt, husker ikke helt)

Kvelden var perfekt. Super-romantisk setting,NYDELIG mat og kake, og den ene nydelige talen etter den andre.

Jeg gråt da forlovern min holdt sin tale og kjempet hardt da min kjære leste sin.....

Vi dro ganske tidlig, til en minisuite på Hotell Opera, og satte oss rett i badekaret. Der satt vi i over to timer mens mannen min (så herlig å si det! :-) ) plukket 171 spenner ut av håret mitt! DET var godt det!

Dagen etter fikk vi frokost på rommet, før vi dro hjem med bryllupsklærne våre. Så tok vi på oss noe behagelig og hadde en laaang,lat dag hvor vi bare nøt å edelig være gift.

Nå har vi endelig "landet" igjen, men om drøye tre uker drar vi på bryllupsreise.Et deilig cruise i Middelhavet....Spania,Italia,Tunisia, og den franske riviera....Gleder meg! :hoppe:

Masse klemmer til alle som allerede er gift og til de som snart skal "i ilden"; Dere har SÅÅÅ noe å glede dere til! Måte deres dag bli like magisk og vakker som vår!

:bryllup::kline:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer - så fint at dagen din ble bra!

Skrevet

Gratulerer - så koselig at dagen din ble så flott.

Skrevet

Gratulerer så mye!

Nydelig referat syntes jeg!! :-)

Skrevet

Gratulerer!

Høres ut som en fantastisk dag. :D

Skrevet

Gratulerer såååå mye!! Høres ut som du hadde en flott dag!!

Skrevet

Gratulerer så masse som gift! Høres ut som en flott dag!

Skrevet

Gratulerer så masse!

Hørtes jo bare helt top ut!!!

Skrevet

Gratulerer så mye

:hjerte::hjerter::hjerte::hjerter::hjerte::hjerter::hjerte:

Hørtes ut som en nydelig dag.

Skrevet

Gratulerer så mye! :D :dagensrose:

Og du, vi vil ikke vente på bilder, vi vil se dem NÅ! :ler:

Skrevet

Ok da masa. Jeg har nettopp fått skriki meg til litt hjælp med redigering av bildene,så smør på tålmodighet i den mengde som trengs for at de skal godkjennes...

Skrevet

Nå skal det være tre bilder der...

*Venter spent på evt kommentarer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...